Podeli
Foto:Shutterstock

Žene su čak tri puta opuštenije pri kupovini vozila od muškaraca, kažu rezultati analize navika kupaca, koju je obavio britanski portal "Buycar", specijalizovan za kupovinu automobila preko interneta.

Online kupovina automobila se ženama posebno dopada zbog izostanka iskustva suočavanja sa napadnim prodavcima u tradicionalnim salonima.

Kada dođe trenutak za probnu vožnju, kod većine žena to označava priliku da osete koliko im se automobil dopada u vožnji, dok muškarci istu priliku shvataju kao proces u kom treba da pronađu neku grešku na vozilu.

Foto:Shutterstock

Saznajte još:

Prema ovom istraživanju, za razliku od muškaraca, žene ne pridaju mnogo značaja eventualnom smanjenju udobnosti automobila tokom vremena, a skoro uopšte ne razmišljaju o tome da li će vožnja njihovog četvorotočkaša s vremenom da im dosadi. Ženama je na prvom mestu apsolutno uživanje u vožnji.

Ako govorimo o procentima onda je čak 25% anketiranih muškaraca zabrinuto oko kupovine vozila putem interneta bez mogućnosti probne vožnje, dok ista stvar brine manje od 10% ispitanih žena.

Foto:Shutterstock

Ovo zanimljivo istraživanje donosi zaključak da većina ženskih kupaca primat daje pozitivnim aspektima vlasništva, poput iskustva u vožnji, osećaja u enterijeru, izgleda automobila, udobnosti sedišta i kvaliteta materijala, dok muškarci mahom istoj stvari pristupaju iz potpuno suprotnog ugla, tražeći prvo greške, potencijalne probleme i kvarove, a tek na kraju uzimaju u obzir pozitivne strane kupovine.

Komentari

Vaš komentar