Fudbaleri šampiona Nemačke moraće da se odreknu starih oktanskih bolida u korist luksuznih električnih modela, a Audi i uprava Bayerna su uspeli u tome da im obezbede brze punjače na stadionu.
Saradnja FC Bayerna i Audija traje već neko vreme, a od ove godine se podiže na novi nivo. Tačnije, fudbaleri slavnog nemačkog kluba sada su preuzeli električne modele, a to znači da će se na struju voziti sve do 2029. godine dok traje ugovor s Audijem.
Naravno, upravo preuzeti automobili namenjeni su za kraći period, verovatno samo za jednu sezonu. A uprava ovaj put ništa ne prepušta slučaju i uradiće sve kako bi fudbaleri zaista vozili svoje sponzorske automobile, što u prethodnom periodu i nije uvek bio slučaj.
Na primer, kako bi uvek mogli bezbrižno da stignu do stadiona radi ispunjavanja svojih obaveza, a što naravno uključuje i treninge, u garaži stadiona ugrađeno je 38 punjača snage čak 150 kW. U prevodu, to znači da će baterije njihovih Audija posle treninga biti redovno pune. Punjači se instaliraju i za navijače koji će na Allianz Arenu dolaziti sa elektrifikovanim automobilima. Već sada ih je postavljeno 20.
Ako se pitate šta će tačno oni voziti, situacija je sledeća. U Audiju naglašavaju kako će više od polovine igrača i osoblja na višim funkcijama dobiti električne modele. U ponudi su Audi RS e-tron GT, Q8 e-tron, Q8 Sportback e-tron i Q4 Sportback e-tron.
Očekivano, najpopularniji izbor je Audi RS e-tron GT koji su izabrala dvanaestorica igrača kao što su Thomas Müller, Leroy Sané i Joshua Kimmich. Četvorovratni kupe pokreće električni motor sa 598 KS, a sa kojim ovaj model ubrzava do 100 km/h za samo 3,3 sekunde. Domet je 488 km.
Šta će biti sa starim Audijima?
Igrači će morati vratiti svoje stare Audije, a oni će potom biti ponuđeni na tržištu. Očekuje se veliko interesovanje, posebno navijača kluba. Takođe, automobili bi mogli biti zanimljivi i preprodavcima, koje će pored prepoznatljivog imena prethodnog vlasnika privlačiti i činjenica da se ovi primerci nisu previše vozili.
Kako prenosi Index.hr, svi automobili će biti temeljno servisirani pre prodaje, a uz svaki automobil Audi će isporučiti sertifikat autentičnosti.
Bonus video: Vozili smo Audi A3 u plug-in hibridnom izdanju – Evo zašto ova najskuplja verzija nije i najbolja