Evropska automobilska industrija suočava se s ogromnim izazovom.
O velikoj prednosti Kine u proizvodnji električnih automobila pisali smo u nekoliko navrata, a evo još jednog dokaza.
Patrick Koller je izvršni direktor francuskog dobavljača Forvia, jednog od najvećih u autoindustriji. Kontaktiran je kako bi procenio situaciju na tržištu, pa je na sajmu elektronike u Las Vegasu (CES) izjavio sledeće:
„Mala električna vozila za gradsku upotrebu mogu koštati oko 10.000 evra više u Evropi nego u Kini. Mi ne znamo kako da napravimo male automobile s pristupačnim baterijama. Kina to zna“ – rekao je Koller.
Dakle, u samom procesu proizvodnje kineski električni automobili su jeftiniji za 10.000 evra.
To je ogromna razlika, pogotovo u klasama malih gradskih automobila i krosovera, koji bi trebalo da budu najpristupačniji, navodi revija HAK. Evropska automobilska industrija suočava se s ogromnim izazovom i to je činjenica.
Bonus video: Vozili smo kineski krosover za Evropu – MG ZS