Terenska vozila spremna za ozbiljan “offroad” uglavnom podrazumevaju snažne motore, glasan zvuk i nezaobilazan dim koji kulja iz auspuha. Mercedes je rešio da i pokoravanje teških terena učini čistijim, pa je predstavio ekstremnu verziju svog električnog SUV-a. EQC 4x4 squared je spreman i za Mars.
Da bi testirao granice svog električnog SUV-a i dokazao da vozila na struju nisu namenjena samo vožnji u gradu, nemački proizvođač je napravio specijalnu verziju za ekstremne terene.
Tako se tim inženjera pobrinuo da “EQC 400 4matic” dobije još jedno lice. Ovaj model je za oko 20 cm viši od standardne verzije, dok je rastojanje od tla povećano za 15 cm (293 mm). Štaviše, ovaj SUV na struju je viši i od “G-klase”. Ogroman klirens omogućilo je posebno podešeno multilink oslanjanje sa specijalnim osovinama, kakve smo već videli na verziji “gelandevagena” 4×4 squared.
Prilazni ugao ekstremnog “EQC-a” iznosi 31,8 stepeni, a pozadi čak 33, dok može da prođe i kroz vodu dubine 40 cm.
Takođe, opremljen je “offroad” programom koji nudi više različitih režima i podešavanja tokom terenske vožnje.
Robusnom izgledu dodatno doprinosi i posebna mat “gun-metal” boja, kao i veliki crni rubovi oko točkova. Takođe, u farovima ovog “EQC” modela smešteni su i zvučnici, pa se ovaj SUV na terenu može i čuti iako ga pogoni elektromotor.
Uprkos robusnom karakteru koji otkriva spolja, u kabini “EQC” nudi sav prestiž jednog “mercedesa”, pa bi mogao da smatra vozilom za najluksuznije uživanje u blatu.
Ovim potezom Mercedes je dokazao da elektromobilnost nema granice. A da li će ovo biti “G-klasa” budućnosti, ostaje da vidimo.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: