Foto: Promo/Nissan

Kada je Nissan Juke predstavljen 2010. godine, zapravo je stvorio čitav jedan segment malih SUV-ova i šokirao svet. Njegov nekonvencionalan stil i uzdignuta pozicija sedenja, doneli su mu mnoge obožavatelje, ali i kritičare. Ipak, nakon više od decenije, Nissan Juke se pokazao kao pouzdan izbor pri kupovini polovnog automobila.

Prva generacija je u prodaji ostala čak devet godina, jer je tek 2019. godine stigao potpuno novi Nissan Juke. Njegova popularnost dovela je do toga da sada postoji pristojna ponuda polovnih primeraka između kojih možete da birate.

Foto: Promo/Nissan

Juke ostaje, u dizajnerskom smislu, jedan od najzanimljivijih polovnih automobila. Kratkim pregledom domaćih sajtova za prodaju polovnih automobila primetili smo da se dobro očuvani primerci prodaju po ceni od oko 8.000 evra.

Foto: Promo/Nissan

Što se pogonskog sklopa tiče, Juke ga deli sa Renaultovim modelima, pa za održavanje nije problematičan. Nivo pouzdanosti i nekvarljivosti je iznad proseka za ovu klasu, ali to ne znači da ne treba da pogledate ispod poklopca motora i da proverite da li negde curi ulje.

Foto: Promo/Nissan

Na domaćem tržištu većinu polovnih primeraka pokreće 1,6-litarski benzinac u izdanjima sa 95 i 117 KS koji je na glasu kao trajan motor, a tu je i štedljivi Renaultov 1,5-litarski dizelaš (1.5 dCi) sa 110 KS, koji je takođe poznat kao jedan od najpouzdanijih agregata na tržištu.

Foto: Promo/Nissan

Pogon je na prednjim točkovima, a menjači ručni (benzinac ima petostepeni, dizelaš šestostepeni, a nađe se i neki automatski CVT), pa čega god da se majstori uhvate, tajni neće biti.

Foto: Promo/Nissan

Početni nivo opreme nudi točkove od 16 inča, klima uređaj, kontrolu proklizavanja i šest vazdušnih jastuka. Viši nivoi opreme uključuju i 17-inčne točkove, automatsku kontrolu klimatizacije, USB priključak, kožna sedišta, zadnju kameru, Bluetooth i navigaciju.

Foto: Promo/Nissan

Na putu je Juk vrlo lak za vožnju, zahvaljujući laganom upravljaču i dobroj frontalnoj preglednosti. Ipak, vidljivost pozadi i preko ramena je vrlo ograničena, pa zato treba razmisliti o parking senzorima. Ono što je možda najveća mana ovog modela je prostranost unutra. Jednostavno rečeno – nema je puno.

Foto: Promo/Nissan

Naime, dosta manja Ford Fiesta nudi mnogo više prostora za prljag, a prostor pozadi je takođe skučen. Juke je takođe preuzak da bi u njemu sedele tri odrasle osobe jedna do druge.

Prtljažni prostor je nakon redizajna iz 2014. godine uvećan, ali još uvek nije bio vodeći u klasi. Sam oblik otvora prtljažnika ograničava ono što možete da nosite, piše Auto Klub.

Foto: Promo/Nissan

Juke je, dakle, tip automobila koji se ne kupuje zbog prostranosti ili praktičnosti, već upravo zbog futurističkog, neobičnog i hrabrog dizajna, kao i sasvim solidne pouzdanosti. Kao takav, predstavlja vrlo dobar izbor na tržištu polovnjaka.

Bonus video: Vozili smo Nissan Juke u hibridnom izdanju

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar