Citroen promenio lice svog najvećeg krosovera

Auto 15. jan. 202217:34
Podeli:
Foto: Promo/Citroen

Francuska kompanija je još 2017. sa krajem proizvodnje sedana i karavana prestala da koristi naziv „C5“, ali su već godinu dana kasnije predstavili SUV sa imenom C5 Aircross, a sada je došlo vreme i za nekoliko promena na sredini životnog ciklusa ovog modela.

Najznačajnija promena je na prednjem delu automobila, jer C5 Aircross više nema podeljene farove sa LED prednjim svetlima iznad glavne svetlosne grupe.

Francuski proizvođač je ovaj trend započeo još davne 2013. sa drugom generacijom modela C4 Picasso, ali se sada izgleda vraća ideji jednodelnih prednjih svetala. Citroen se takođe okrenuo modernim trendovima, pa je rešio da LED dnevna svetla spoji sa dve svetlosne trake, a u sredini se nalazi osvetljeni logo francuske kompanije. Promenjen je i prednji branik koji stvara iluziju da je automobil širi, a tu su i brojni hromirani detalji.

Foto: Promo/Citroen

Vizuelne promene se manje primećuju na zadnjem delu automobila. Svetlosne grupe su i dalje iste veličine, ali je kućište svetala nešto drugačije zbog bolje aerodinamičnosti, a tu je i osvežena LED grafika. Dostupni su i novi točkovi od 18 inča, mat crni krovni nosači kao i bočni retrovizori u crnoj boji.

Foto: Promo/Citroen

Kada se govori o unutrašnjosti automobila, na prvi pogled se primećuje redizajnirana centralna konzola. Ekran multimedijalnog sistema više nije okružen ventilacionim otvorima, jer su oni morali da se pomere niže kako bi se napravilo dovoljno prostora za displej od 10 inča. Srećom, dostupne su odvojene kontrole klima uređaja, dok je klasična ručica menjača zamenjena malim selektorom.

Foto: Promo/Citroen

Bitan novitet su sedišta sa opcijom grejanja i masaže koja se već koriste u modelima C4 i C5 X, a unapređeni krosover opciono je dostupan sa alkantarom i perforiranom kožom u kabini.

Foto: Promo/Citroen

Redizajnirani Citroen C5 Aircross stiže na evropsko tržište početkom leta, a cilj mu je da nastavi uspeh svog prethodnika koji je prodat u više od 260.000 primeraka.

Bonus video: Mercedes EQA, suludo brza Cupra i nekultura u vožnji

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Komentari

Vaš komentar