Foto: Ford

Ford je predstavio novu verziju “kuge” sa kojom direktno cilja na kupce dizelaša. Novi SUV nije plug-in hibrid, već ima onaj komotniji, klasični hibridni pogon, koji se hvali autonomijom većom od 1.000 km.

Sa tako velikim dometom nova “kuga hibrid”, prema rečima čelnika Forda, pruža nisku potrošnju goriva i autonomiju poput dizelaša, dok kao klasičan hibrid ujedno eliminiše upotrebu kablova i razmišljanje o punjenju baterije.

Ovaj model je tako najviše namenjen kupcima koji žele elektrifikovani pogon, ali imaju ograničen pristup punjačima.

Foto: Ford

Nova pogonska jedinica koja pokreće popularni SUV je klasičan hibrid čija se baterija od 1,1 kWh sama dopunjuje rekuperacijom energije tokom vožnje i kočenja.

Radi u kombinaciji sa 2,5-litarskim benzinskim motorom, a fabrički podaci o potrošnji kažu da je prosek 5,4 litre benzina na 100 km.

Sa autonomijom većom od 1.000 km, nudi 30% više od plug-in hibridne verzije “kuge”, dok, sa druge strane, nema toliki domet na struju (50 km). Snaga hibridnog sistema ovde iznosi 190 KS i do 100 km/h nova “kuga” stiže za 9,1 sekundu.

Saznajte još:

Ovo je prva elektrifikovana “kuga” koja će biti dostupna sa Fordovim inteligentnim 4×4 pogonom, dok će snagu na točkove prenositi unapređeni CVT menjač.

Za sada je poznata cena za britansko tržište i iznosi 33.600 funti.

Nova “kuga hibrid” pridružuje se verziji sa plug-in hibridnim pogonom, kao i “EcoBlue” varijanti sa blagim hibridnim sistemom.

Takođe, Ford planira da do kraja sledeće godine predstavi ukupno 17 elektrifikovanih modela.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar