Podeli:
Foto: Promo

Kombinacija kompjuterskog mapiranja, animacija, projekcija, LED ekrana, zvučnih i svetlosnih efekata, uz prezentaciju vozila na ultra modernom štandu, BMW-u je donela i prestižnu nagradu “Dizajn brenda i komunikacija 2020” Red Dot dizajn muzeja. I, vrlo verovatno da će ovo postati novi standard u predstavljanju noviteta širom automobilske industrije.

U današnje vreme kada je sve već viđeno prezentacije novih modela automobila, moraju da prikažu nešto novo. Ovo se posebno odnosi na premijum brendove od kojih se očekuje da postavljaju standarde i urade nešto više od pukog izvoženja novog modela na centar scene. Prezentacije moraju da budu doživljaj koji se pamti.
Zato su čelnici odeljenja za brend i komunikacije u BMW-u, u saradnji sa kreativnom agencijom Elastique iz Hanovera zajednički kreirali koncept sajamskog štanda, odnosno multimedijalne postavke čiji je središnji deo bio BMW Concept 4.

Foto: Promo

Tako je publika u Frankfurtu imala priliku da prvi put na prezentaciji novog modela automobila, prisustvuje fuziji realnosti i digitalnih elemenata nazvanoj “proširena realnost” (augmented reality).

Pročitajte i:

Glavni motiv prezentacije bila je budućnost zadovoljstva u vožnji, pa su dizajneri svu pažnju prezentacije usmerili u pravcu isticanja materijala korišćenih u izradi eksterijera i enterijera vozila, umesto na brojke i podatke koji čine dobar deo standardnih prezentacija sličnog tipa.
Kombinacija kompjuterskog mapiranja, animacije, projekcija, LED ekrana, zvučnih i svetlosnih efekata uz prezentaciju vozila na ultra modernom štandu BMW-u, donela i prestižnu nagradu “Dizajn brenda i komunikacija 2020” Red Dot dizajn muzeja i vrlo verovatno postaće novi standard u predstavljanju noviteta širom auto-industrije.

Foto: Promo

Uz unapređenje iskustva za posetioce svoje sajamske prezentacije, BMW je istovremeno podigao na novi nivo i iskustvo za automobilske novinare tako što je kreirao jedanaest digitalnih konferencijskih sala za medije. Sve virtuelne sale su međusobno povezane i služe za predstavljanje različitih proizvoda i podbrendova.

Inovacije ovog tipa omogućile su gigantu iz Minhena prednost u odnosu na konkurenciju, jer su svi digitalni elementi uspešno iskorišćeni samo dva dana posle otkazivanja ovogodišnjeg sajma u Ženevi, bez gubitka prostora u medijima i što je najvažnije, rezultirali su zavidnim interesovanjem potencijalnih kupaca.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar