Foto: Alfa Romeo

Kažu da se prvo sprema redizajn od 2023, a nova generacija stiže 2027. godine, s tim da će ona biti postavljena na Stellantisovu STLA Medium platformu i za električne verzije. Buduća Giulia bi raspolagala plug-in hibridnim motorima od 200 do 400 KS, a moguća verzija Quadrifoglio mogla bi da bude samo električna s preko 550 KS.

Alfa Romeo Giulia je već šest godina na tržištu i još ne prestaje da oduševljava svojim izgledom, ali godine čine svoje pa bi, po svemu sudeći, za italijansku limuzinu uskoro mogao da se pripremi redizajn, kao i opšta modernizacija ovog modela.

Foto: Alfa Romeo

Ali, kako će izgledati budućnost Alfine limuzine srednje klase još nije zvanično potvrđeno, osim da će krajem sledeće godine doživeti novo osveženje, nakon šest godina u prodaji.

Stellantis želi da poveća prodajne brojke Alfa modela, pa se skoro unapređivanje Giulije čini logičnim korakom. Buduća Alfa Romeo Giulia takođe bi mogla da dođe s karoserijom s troja vrata, modelom koji prilično nedostaje trenutnoj generaciji, a s elektrifikacijom i dolazećim SUV modelima, poput hibridnog Tonalea i električnog Paladea, u Stellantisu se nadaju da će biti moguće da se ostvare prodajne brojke od najmanje 200-250.000 automobila godišnje širom sveta.

Kako piše Auto Klub, nagađa se da će karoserija doživeti zatezanje bora, ali i da će se model opremiti brojnim tehnološkim sadržajima, kao i novim pogonskim jedinicama. Kako bi to moglo da izgleda naslućujemo pomoću rendera u YouTube videu Rons Ridesa koji svakako nisu zvanični.

Prikazane su brojne varijante Giulia modela, od kupea do SUV-a. A s obzirom na to da je poznat izgled novog krosovera Tonale koji stiže dogodine, i Alfa Romeo Giulia mogla bi da preuzme identičnu novu estetiku prednjeg kraja, sada napokon sa svetlima u LED tehnologiji.

U kabini se očekuju poboljšanja materijala i nova modernija multimedijalna rešenja, a što se tiče pogona, moguća je i ugradnja novog Fiatovog 1.5 Firefly četvorocilindraša sa 190 i 215 KS, opremljenog blagom hibridnom tehnologijom od 48 V, a i 2.0 bi takođe mogao da dobije hibridni sistem i da isporučuje 245, 280 i 330 KS.

Najbolji u ponudi uvek je Quadrifoglio model koji bi mogao da dobiti koju konjsku snagu više. Kod dizel motora ne bi trebalo da bude promena.

Foto: Alfa Romeo

Potpuno novi model postavljen na novu Stellantisovu STLA Medium platformu dužine oko 475 cm očekuje se tek 2027. godine i sigurno će nuditi plug-in hibridnu tehnologiju, kao i potpuno električni model, piše portal motori.news.

Buduća Giulia tako bi raspolagala plug-in hibridnim motorima od 200 do 400 KS, a moguća verzija Quadrifoglio mogla bi da bude samo električna s preko 550 KS. Moguće su i dodatne električne varijante od 220 do 400 KS s baterijama kapaciteta između 60 i 100 kWh i sa dometom između 450 i 650 kilometara.

 

Bonus video: Pogledajte enterijer novog Mercedes-Benz SL roadstera

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar