Kažu da se prvo sprema redizajn od 2023, a nova generacija stiže 2027. godine, s tim da će ona biti postavljena na Stellantisovu STLA Medium platformu i za električne verzije. Buduća Giulia bi raspolagala plug-in hibridnim motorima od 200 do 400 KS, a moguća verzija Quadrifoglio mogla bi da bude samo električna s preko 550 KS.
Alfa Romeo Giulia je već šest godina na tržištu i još ne prestaje da oduševljava svojim izgledom, ali godine čine svoje pa bi, po svemu sudeći, za italijansku limuzinu uskoro mogao da se pripremi redizajn, kao i opšta modernizacija ovog modela.
Ali, kako će izgledati budućnost Alfine limuzine srednje klase još nije zvanično potvrđeno, osim da će krajem sledeće godine doživeti novo osveženje, nakon šest godina u prodaji.
Stellantis želi da poveća prodajne brojke Alfa modela, pa se skoro unapređivanje Giulije čini logičnim korakom. Buduća Alfa Romeo Giulia takođe bi mogla da dođe s karoserijom s troja vrata, modelom koji prilično nedostaje trenutnoj generaciji, a s elektrifikacijom i dolazećim SUV modelima, poput hibridnog Tonalea i električnog Paladea, u Stellantisu se nadaju da će biti moguće da se ostvare prodajne brojke od najmanje 200-250.000 automobila godišnje širom sveta.
Kako piše Auto Klub, nagađa se da će karoserija doživeti zatezanje bora, ali i da će se model opremiti brojnim tehnološkim sadržajima, kao i novim pogonskim jedinicama. Kako bi to moglo da izgleda naslućujemo pomoću rendera u YouTube videu Rons Ridesa koji svakako nisu zvanični.
Prikazane su brojne varijante Giulia modela, od kupea do SUV-a. A s obzirom na to da je poznat izgled novog krosovera Tonale koji stiže dogodine, i Alfa Romeo Giulia mogla bi da preuzme identičnu novu estetiku prednjeg kraja, sada napokon sa svetlima u LED tehnologiji.
U kabini se očekuju poboljšanja materijala i nova modernija multimedijalna rešenja, a što se tiče pogona, moguća je i ugradnja novog Fiatovog 1.5 Firefly četvorocilindraša sa 190 i 215 KS, opremljenog blagom hibridnom tehnologijom od 48 V, a i 2.0 bi takođe mogao da dobije hibridni sistem i da isporučuje 245, 280 i 330 KS.
Najbolji u ponudi uvek je Quadrifoglio model koji bi mogao da dobiti koju konjsku snagu više. Kod dizel motora ne bi trebalo da bude promena.
Potpuno novi model postavljen na novu Stellantisovu STLA Medium platformu dužine oko 475 cm očekuje se tek 2027. godine i sigurno će nuditi plug-in hibridnu tehnologiju, kao i potpuno električni model, piše portal motori.news.
Buduća Giulia tako bi raspolagala plug-in hibridnim motorima od 200 do 400 KS, a moguća verzija Quadrifoglio mogla bi da bude samo električna s preko 550 KS. Moguće su i dodatne električne varijante od 220 do 400 KS s baterijama kapaciteta između 60 i 100 kWh i sa dometom između 450 i 650 kilometara.
Bonus video: Pogledajte enterijer novog Mercedes-Benz SL roadstera
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: