Foto: Promo/Dacia

Istraživanje o životnoj sredini i električnoj mobilnosti, sprovedeno prošlog avgusta u Evropi, je ukazalo na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promena. Zapravo, 62 % ispitanika je promenilo svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promena i zagađenja, a prema istom istraživanju, 80% populacije je spremno i željno da pređe na korišćenje električnih automobila.

Kako bismo zaustavili klimatske promene, neophodno je razviti oblike prevoza sa manjim ugljeničnim otiskom.

Elektrifikacija je ključna komponenta tog procesa, s obzirom da je ugljenični otisak električnih vozila upola manji od onog kod vozila sa benzinskim ili dizel motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Evropi zagovara širu primenu električnih i hibridnih vozila u narednih deset godina. Iako bi najbolji pristup bio spajanje ekoloških interesa ljudi sa njihovom željom da smanje troškove upotrebe svog automobila, prelaz na električnu mobilnost i dalje će se odvijati sporo.

Ali, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia, koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero Stepway i Duster, sada je krenula je u osvajanje električnog tržišta sa novim gradskim automobilom Spring.

Foto:Dacia

Verna svom identitetu, marka je ponudila najpristupačniji električni automobil na evropskom tržištu. Sa dometom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mešovitoj vožnji (WLTP), Spring ima dovoljnu autonomiju za svakodnevna, ali i duža putovanja. Uzevši u obzir da evropski vozači dnevno pređu oko 30 km, jednom napunjena baterija će im biti dovoljna za celu nedelju vožnje. Ovaj model je u trenu osvojio evropske kupce i dostigao 40.000 narudžbina za samo osam meseci.

Foto:Dacia

Osim što je opravdao poverenje postojećih kupaca u filozofiju marke, Spring se pokazao kao još veći uspeh jer je uspeo da privuče i nove kupce: čak 8 od 10 njegovih kupaca po prvi put je ukazalo poverenje ovoj marki. Vlasnici Springa posebno cene njegovu pristupačnost, udobnost vožnje, dizajn i cenu.

Bonus video: O migavcima, pametnim semaforima i povoljnom Renou

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare