Foto:Shutterstock/Creative Lab

Analize koje su rađene tokom pandemije koronavirusa otkrile su šta su ljudi najviše kupovali tokom karantina - ovo su trendovi koji su se izdvojili.

Izveštaj sajta „Moda Operandi“ na kojem se prodaju dizajnerski komadi otkriva kako su se navike kupaca promenile tokom pandemije.

Pitali su 1500 žena, starosti između 18 i 60 godina, o njihovim potrošačkim navikama.

Pročitajte još:

Anketa je pokazala da najviše kupuju udobniju odeću i dekor za kuću. Takođe se ispostavilo da, uprkos neizvesnosti koja je obeležila ovu godinu, još se kupuje odeća za plažu i odmor – što je možda rezultat sanjarenja o budućim putovanjima, piše „Biznis insajder“.

Ovo je nekoliko trendova u toku pandemije.

Udobne trenerke

Izveštaj je otkrio da su pretrage „trenerki“ na sajtu porasle za 85% u nedeljama posle 9. marta (Svetska zdravstvena organizacija je zvanično proglasila kovid 19 globalnom pandemijom 11. marta). Pet najprodavanijih pantalona na sajtu Moda Operandi spada u kategoriju „odeća za slobodno vreme“.

*

Nakit

Ljudi u nesigurna vremena vole da ulažu u komade koji vremenom mogu samo da dobiju na vrednosti – kao što je dobar sat ili umetničko delo. U takve komade spada i nakit. Prodaja nakita na „Modi“ porasla je za 35%. Luksuzni komadi poput prstena „Dreamboule“ i narukvica „Anika Ko“.

Izveštaj je takođe otkrio da je 40% anketiranih kupaca nameravalo da kupi „krupne“ komade, jer veruju da se isplate, jer mogu da se nose doživotno. Osim toga, 13% anketiranih kaže da komade kupuje jer mogu da se preprodaju, dok 12% njih kupuje jer mogu da ih naslede njihova deca.

*

View this post on Instagram

Golden hour ? #anitako

A post shared by Anita Ko (@anitakojewelry) on

Dekor za kuću

Od marta je prodaja ukrasnih predmeta za enterijer porasla za čak 80%. Recimo, jedan od najprodavanijih komada bila je čaša brenda „Lobmyer“ sa persijskim motivima.

*

Party odeća

Uprkos tome što su izlasci ove godine svedeni na minimum, ispostavilo se da ljudi ipak rado kupuju svečane haljine. Na sajtu „Moda operandi“ dominirao je brend poznat po odeći koja je predviđena za zabave i venčanja. Kupovale su se i haljine od pletiva i salonke optočene dragim kamenjem. Izgleda da su ljudi i dalje odlazili na okupljanja – samo u tajnosti.

*

View this post on Instagram

@machandmach FW20

A post shared by MACH & MACH (@machandmach) on

Kupaći kostimi i aksesoari za plažu

Ovaj trend je možda i najveće iznenađenje, s obzirom da je turizam pretrpeo veliki udar zbog korone. Ipak, ljudi vole da maštaju o moru i plaži, a snove pretvaraju u stvarnost kada nabave novi, prelepi bikini.

Prodaja kupaćih kostima i propratnih detalja za plažu gotovo se udvostručila, navodi se u izveštaju.

View this post on Instagram

❣️#kiini

A post shared by KIINI (@kiini) on

*

View this post on Instagram

The Neha dress in Palm •

A post shared by She Made Me (@shemademe) on

Dominacija jednog luksuznog brenda

„Moda“ izveštava da devet od deset najprodavanijih torbi od 9. marta imaju potpis modne kuće Bottega Veneta.

Bogati su požurili da kupe model Bottega Veneta torbe nazvan „Pouch“ jer je elegantni dizajn ovog aksesoara u suprotnosti sa torbama sa logotipima koje su dominirale poslednjih godina. Umesto toga, ova torbica je poznata po svojoj bezvremenskoj privlačnosti i kvalitetu.

 

*

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar