Foto: Vijesti

Portal Vijesti i Televizija Vijesti na vrhu po svim merenjima.

Građani najviše posećuju i najviše veruju portalu Vijesti, pokazalo je istraživanje agencije Damar.

Prema rezultatima istraživanja koje je sproveo Damar, a naručila Misija OEBS-a, 38 odsto građana najviše poverenja ima u portal Vijesti.

Nakon portala Vijesti, 20 odsto građana biralo je odgovor da „ni u jednu internet stranicu nemaju poverenja“, zatim CDM (12%), RTCG (11%), Portal Analitika (4%), Aktuelno (3%), Pobjeda (2%).

Kada je u pitanju posećenost – 50 odsto navodi portal Vijesti kao stranicu koju posećuju svakodnevno. Jedanaest odsto građana svakodnevno posećuje portal CDM, zatim sledi RTCG sa devet odsto, Portal Analitika sa pet, Aktuelno sa dva, Pobjeda i Dan sa jedan odsto…

Kada je reč o poverenju u informacije koje se mogu naći na portalima, 52 odsto građana veruje informacijama na portalu Vijesti.

17 odsto građana veruje informacijama na portalu Kolektiv, 23 odsto na portalu CDM, 16 odsto na portalu Dan, 27 odsto na RTCG, 17 odsto na Pobjedi i 21 na portalu Aktuelno.

TV Vijesti se sa 30 odsto nalazi na prvom mjestu TV stanica koje građani najčešće gledaju.

PROČITAJTE JOŠ

Nakon TV Vijesti, građani najšešće gledaju TVCG (23%), Prva TV (15%), TV Pink (7%), Novu M (7%), Gradsku TV (3%)…

Na pitanje da navedu tri stanice kojih se prvo sete kada se pomene pojam televizija, 68 odsto ispitanika pomenulo je TV Vijesti među prve tri stanice, dok je 19 odsto njih Vijesti navelo kao prvi izbor.

Istraživanje je pokazalo da građani najviše veruju TV Vijesti, njih 28,4 odsto.

Na drugom mjestu nalazi se TVCG sa 25,4 odsto, zatim Prva TV sa šest odsto, Gradska TV sa četiri odsto, Nova M sa tri odsto…

Da bi se informisali o važnom događaju, građani najčešće biraju TV Vijesti i to njih 39 odsto.

Za 26 odsto građana prvi izbor za informisanje je TVCG, za šest odsto Prva TV, za četiri odsto Nova M, a za dva odsto Pink M.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 1.000 ispitanika u periodu od 31. maja do 14. juna 2022. godine, CAPI metodom istraživanja (licem u lice).

BONUS VIDEO: Mogu li peticije građana da utiču na to koja televizija zaslužuje nacionalnu frekvenciju?

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar