Foto: Nova.rs

Redakcija Nova.rs dobila je fotografije automobila Čedomira Jovanovića, lidera Liberalno demokratske partije, koji su sinoć na aerodromu u Beogradu, kako Jovanović tvrdi, demolirala trojica huligana koja su usput i napala i psovala Jovanovića dok je bio sa sinom.

Jovanović za Nova.rs kaže da nije mogao da fotografiše automobil dok je policija vršila uviđaj, ali da je iz daljine slikao mesto na kojem se automobil nalazio, te da se na fotografijama vidi odvaljena zadnja tablica, koja je prema rečima Jovanovića, „visila na jednom šrafu“.

S obzirom na to da su pojedini tabloidi jutros pisali da je automobil Čedomira Jovanovića već bio demoliran kad je on stigao na aerodrom, lider LDP je redakciji Nova.rs takođe dao fotografiju sa sigurnosne kamere, nastalu pre pomenutog incidenta, na kojoj se jasno vidi da je automobil bio bez oštećenja.

Foto: Nova.rs

„Svašta sam u životu proživeo, najveći deo toga nikada nije bio tema, a ovo što se zna je nenormalno za sto normalnih života. Ne znima zašto mi je toliko teško sve ovo palo, realno je tako malo i bezazleno u odnosu na sve drugo što mi se u životu dešavalo, verovatno sve ima neke svoje granice, pa to sada curi sa svih strana“, rekao je Jovanović za Nova.rs.

On je u razgovoru za naš portal do detalja objasnio šta se na aerodromu dogodilo.

„Pozvao me je Mihailo juče u pola 9, on je u Amsterdamu, tamo ide u školu, živi tamo, završava, živi svoj život, ali smo mi jako vezani i ja nikako ne mogu da se naviknem da dete nije sa mnom. On to zna, organizovao je nekako da dođe do nedelje ovde, da odemo u crkvu, da odnesemo kolač i da ga ispratimo na aerodrom kada slava prođe. Ja sam bio u gradu, a onda sam se probijao kroz večernji saobraćaj kako bih stigao do Jelene kući, da joj kažem da dolazi“, rekao je Čedomir Jovanović za Nova.rs.

Foto: Nova.rs

„Mada, ona je znala da on dolazi, pa mu je ona rekla da kaže meni, da ne bane na vrata, jer mi previše nedostaje. Bolje da mi kaže na vreme nego da mi pozli, jer se nakon korone ne osećam najbolje. Napravila je večeru, ja sam otišao po njega, svi smo bili srećni“, govori dalje Jovanović.

PROČITAJTE JOŠ

Kaže da su ga potom na aerodromu napala trojica huligana.

„Ja odem na aerodrom, došao sam u 22.40, avion je sleteo u 22.45, Mihailo je imao samo ručni prtljag sa laptopom. Za deset minuta smo izašli s aerodroma. Ispred terminala 2 sam bio parkiran kraj drugih automobila. Nisam stao na nedozvoljeno mesto, nisam nikoga ugrozio… prelazim pešački prelaz, neki mali crni auto, tri momka, otvoreni prozori, iskočili su kroz vrata, izvređali me nasred pešakog. Ja sam sa detetom stajao, ćutao. Prišao sam do kola da stavim ranac u gepek,  tablica visi na jednom šrafu… Kaže mi dete, neko razbio auto napred, nema tablice, odvaljeno sve, iskidano, išutiran auto sa strane. Pritom je to neka Škodica koju sam uzeo u rent a karu pre tri meseca, s njom zujim kroz grad“, objasnio je Čedomir Jovanović za Nova.rs.

Kaže da je tada nazvao Bratislava Gašića.

„Okrenuo sam Batu Gašića koji je bio na nekom sastanku, da ga pitam šta da radim, ako sednem u auto i zaustavi me patrola biću bahat, ako prijavim slučaj, biće jedina tema ta svinjarija i ta gadost, a ja ne želim da to bude slika ove zemlje, da tri ludaka mogu da pojedu dan milionima normalnih. Međutim, ovi ljudi s aerodroma moraju da pozovu policiju, obavestili su policijske stanice, onda su došli iz jednog odeljenja, drugog odeljenja … ostao sam tamo do jutra. Mihaila sam poslao kući taksijem, od lepe porodične večere nije bilo ništa. Ujutru sam ćerkicu odvezao u školu“, kaže Jovanović.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Instagram

BONUS VIDEO: Čeda Jovanović o incidentu na aerodromu

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare