Foto: Ivan Dinić/Nova S

Sinoć sam u Utisku nedelje, komentarišući izjavu ministra Vulina da oboleli od kovida-19, smešteni na Sajmu, mogu da čitaju tabloide Informer, Srpski telegraf, Kurir i Alo, izneo neproverenu informaciju da te primerke plaća Ministarstvo odbrane, naveo je Milan Ćulibrk, glavni urednik NIN-a na društvenim mrežama ovog nedeljnika.

Uz naslov „Izvinjenje i obrazloženje“ Ćulibrk kaže da se ispostavilo da te primerke vlasnici tabloida ne naplaćuju, već ih dele besplatno.

„Izvinjavam im se zbog ove nenamerne greške. Ali, ne sumnjam da država, brojne lokalne samouprave i javna preduzeća na druge načine parama poreskih obveznika finansiraju ove provladine tabloide. Uostalom, analiza Udruženja novinara Srbije pokazala je da su Alo, Informer, Srpski telegraf i Kurir (plus portal Srbija danas) u prvoj polovini prošle godine dobili ukupno 27,5 miliona dinara iz javnih izvora iako su samo u drugom polugođu 2018. oko 3.000 puta prekršili Kodeks novinara“, napisao je Ćulibrk.

Gostujući u Utisku nedelje, Ćulibrk je upitao koliko je novca vanredno bez rebalasna budžeta, internim preraspodelama od Ministarstva zdravlja otišlo Vulinu da bi on kupovao Alo, Kurir, Srpski telegraf, Informer i delio po Sajmu.

Danas je povodom ove Ćulibrkove izjave reagovao ministar odbrane Aleksandar Vulin koji je rekao da je urednik NiN – a sinoćnje pojavljivanje iskoristio da ga napadne i optužio Ćulibrka da otežava borbu države sa koronavirusom.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

 

Tagovi