Foto:Screenshot/Youtube/Српска напредна странка

Kreativni tim Srpske napredne stranke u prethodnim godinama objavio je nekolicinu spotova koji, uprkos pokušajima autora da budu duhoviti, obiluju bizarnostima, nejasnim dijalozima i uvredama na račun drugih političkih aktera. Takav trend nastavljen je i u 2021. godini, a ovog puta su naprednjaci odlučili da iskoriste Deda Mraza da “skloni” Marka Bastaća sa Starog grada i da im podari podzemnu garažu u Vlajkovićevoj.

Podsetimo, vladajuća stranka je tokom jučerašnjeg dana objavila dva spota u kojima se može videti Deda Mraz kako “ispunjava” novogodišnje želje. U prvom spotu nakon poziva Deda Mraza da “uđe Stari grad”, pojavljuju se dve mlade devojke koje ga podsećaju na prošlogodinju želju koju im je ispunuo, a to je da “sklone Bastaća”.

Njihova ovogodišnja “lagana” želja je podzemna garaža u Vlajkovićevoj ulici. U drugom spotu SNS Novi Beograd, Deda Mraz takođe ispunjava želje, ovog puta na najvećoj beogradskoj opštini, pa nudi jedan ili dva vrtića na Bežanijskoj kosi i u Bloku 62. Na kraju oba spota sledi novogodišnja poruka SNS da je “prelazak u Novu godinu trenutak da se našalimo, poželimo nešto lepo i da neko pomisli na nas”.

A onda sledi poruka da “ipak postoji neko ko o nama brine cele godine – Srpska napredna stranka i predsednik Vučić” koji su kako kažu, “dali snagu Beogradu da se razvije, a želje koje sanjamo već godinama, konačno će biti ispunjene”.

Objavljivanje novog spota ukazuje da se naprednjaci uveliko pripremaju za prestoničke izbore, a ovo nije prvi put da kampanju otpočinju na ovakav način.

Pročitajte još...

Digitalna budućnost Srbije

Tokom kampanje “Digitalna budućnost Srbije”, naprednjaci su proizveli nekoliko spotova na kojima se istaknuti članovi njihove partije nalaze u različitim ulogama – Igor Mirović se teleportovao na sastanak, Marija Obradović je sa jednim klikom spremala večeru detetu, dok Vladimir Orlić vozio leteći automobil.

Viziju neke nove, digitalnije Srbije, naprednjaci su predstavili u momentu kad dobar deo zemlje nema rešeno ni kanalizaciono pitanje, dok su leteći automobili delovali kao podsmevanje onima koji zbog neasfaltiranih puteva nemaju gde da voze ni vozila koja se kreću po zemlji.

Budućnost Srbije

U kampanji „Budućnost Srbije“, naprednjaci su pokušali da se “našale” sa onima koji su ih nazivali “sendvičarima”, te je gorepomenuta Marija Obradović ponovo bila u ulozi domaćice, a društvo joj je pravio predsednik Izvršnog odbora SNS Darko Glišić. Naime, oni su u pomenutom spotu pripremali sendviče za simpatizere koji dolaze autobusima na njihov miting, a sam Glišić je imao i motivacionu poruku za sve kojima SNS na srcu.

“Mogu nas nazivati lopovima, diktatorima, lažovima, sednvićarima, botovima… Ali nas to ne zanima, jer mi znamo istinu”, rekao je Glišić.

 

„Glasajte za budućnost“ – plagirani spot

U junu prošle godine, Srpska napredna stranka je objavila spot pod sloganom „Nemojte ostati u prošlosti, glasajte za budućnost“, u kojem su prikazani zanimljivi scenariji za one koji odluče da bojkotuju izbore. Od haosa na ulicama, preko gubitka posla, do povratka u doba dinosaurusa.

Objavljeni spot na osnovu teme koju prikazuje ima za cilj da animira sve one koji glasaju za SNS da izađu u nedelju na izbore, kao i one koji su neodlučni da daju glas za SNS jer u protivnom, kako je navedeno u spotu, ako ne glasaju na vlast će doći navodno “ujedinjena opozicija”, koja bi onda preuzela vlast.

U nastavku spota se navodi crni scenario koji bi usledio kad bi ta navodna “ujedinjena opozicija” preuzela vlast. Pa bi tako, navodi se u spotu, ekonomija propala, ljudi bi poludeli, a u pozadini idu scene haosa na gradskim ulicama, gde ljudi vrište, dok sve to posmatra muškarac na kauču koji izbezumljeno gleda šta se oko njega dešava, a voditeljka govori da je on glavni krivac za sve jer nije glasao.

Pored toga što obiluje bizarnim scenama, spot koji su naprednjaci objavili pred izlazak na birališta, bio je i plagijat reklamne kampanje “Get rid of cable”, koja je sprovođena za satelitsku televiziju Direct.tv.

Naime, autorski tim Srpske napredne stranke je u potpunosti preuzeo scenario reklama za ovu televiziju i preveo ga na teren dnevnopolitičkih događaja u Srbiji. Niz bizarnih događaja sa kojima se susreo glavni akter spota SNS, kao što je situacija sa dinosaurusom, identičan je brojnim neverovatnim događajima sa kojima se susreću junaci reklama DirecTV.

Spot za gradonačelnika – vređanje Đilasa i Šapića

Tokom prethodnih beogradskih izbora, Srpska napredna stranka objavila je i spot pod nazivom “Gde je gradonačelnik”, poručujući građanima da imaju izbor između gradonačelnika “koji je posvećen uspehu Beograda” i onoga koji je “posvećen svom džepu”.

Pročitajte još...

Zanimljivo, pored Dragana Đilasa, koji je u spotu naprednjaka predstavljen kao gradonačelnik kome nije stalo do Beograda, pojavljuje se i sadašnji koalicioni partner SNS Aleksandar Šapić. On je u spotu okarakterisan kao Đilasov pomoćnik u “uništavanju” Beograda.

 

Kreativnost onih koji osmišljavaju spotove za Srpsku naprednu stranku i koji se “šale” na tuđi račun, najviše nalikuje “fazonima” Aleksandra Vučića i Gorana Vesića, a s obzirom na to da obojica vole da se u sve mešaju, ne treba isključiti mogućnost da su imali svog udela u pisanju scenarija za pomenute spotove.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare