Advokat Božo Prelević, koji zastupa porodicu Stranike Gligorijević (52) koja je poginula kada je na njen automobil na naplatnoj rampi u Doljevcu službenom "škodom" naleteo Dejan Stanojević, vozač direktora "Koridora Srbije", Zorana Babića, kaže za portal Nova.rs da sem što fale ključna dva minuta snimka nesreće, interesantno je da isto toliko nedostaje i u sećanju svedoka koji su saslušani u postupku.

Pored nastradale Gligorijevićeve, u nesreći je povređeno još pet osoba, a dokazni postupak uskoro se bliži kraju, tako da bi na narednom pretresu, koji je zakazan za 23. decembar, trebalo da bude izricanje završnih reči. Advokat porodice nastradale žene Božo Prelević u razgovoru za portal Nova.rs ističe da je u ovom slučaju istraga katastrofalno odrađena i da ga ne bi iznenadilo da se na kraju utvrdi da je „zapravo naplatna rampa udarila u automobil u kome je bio v.d. direktor „Koridora Srbije“ Babić“.

Pročitajte još...

„Na pretresu u sredu saslušano je dvoje ljudi sa naplatne rampe i policajac koji je tog dana, nakon nesreće, došao u patrolu. Ekipa Hitne pomoći nije saslušana, jer je ona došla značajno posle policije. Poprilično zanimljivo je bilo to što niko u sudnici nije prepoznao vozača, osum policajca koji je došao na lice mesta 20 minuta nakon događaja. Nisi zatekao nikog na mestu vozača i onda kažeš da je on vozač“, kaže advokat Prelević.

Kako navodi, pomenuti svedok ništa nije znao, sem da je tog dana bila magla.

„Ništa nije znao, osim da je bila magla, dakle njegov iskaz je na nivou krivičnog dela lažno svedočenje. Tim svedočenjem verovatno bi na kraju trebalo da ispadne da je naplatna rampa udarila automobil u kome je bio Babić, a ne Babić u ljude na naplatnoj rampi. U ovom postupku nema samo kamera gubitak pamćenja od dva minuta, nego i svedoci. Svi imaju gubitak pamćenja od dva minuta“, kaže advokat.

Foto: Nemanja Jovanović/Nova.rs/Božo Prelević

On dodaje i da bi u decembru trebalo da bude saslušanje još dva svedoka, nakon čega bi trebalo da se krene sa iznošenjem završnih reči.

„U ovom slučaju uviđaj je napravljen uz jako mnogo propusta, neshatljivih propusta“, kaže Prelević.

Kamera nije snimala jer nije bilo dešavanja

Ovaj slučaj od samog početka obavijen je velom misterije, počevši od toga ko se nalazio za volanom „škode“, zatim zašto su snimci sa nadzornih kamera sa mesta nesreće polovični, do toga da je pre samo nekoliko meseci naplatna rampa srušena. U javnosti se ubrzo nakon vesti o nesreći pojavila sumnja da se za volanom automobila nalazio zapravo Babić.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs/Zoran Babić

Snimak koji je trebalo da rasvetli ovu nedoumicu je polovičan, pa mu tako fale dva minuta. Advokati porodice nastradale žene u više navrata su zahtevali odgovor na pitanje „šta je sa dva minuta koja fale?“, ali su zauzvrat dobili obrazloženja poput toga da „kamera nije snimala, jer se ništa nije dešavalo“.

Sa druge strane, optuženi Stanojević je delimično priznao krivicu, rekavši da je tačno da je brzo vozio, ali da su do nesreće doveli poledica, magla i klizav put. Ipak, on nije mogao da se izjasni na brojna pitanja advokata Prelevića o tome zašto je vozio većom brzinom od dozvoljene, kao i kako ispred sebe nije video “opel astru”.

Pročitajte još...

„Ne mogu da objasnim“, „ne znam“, „ne sećam se““,  govorio je ranije Stanković.

Podsetimo, tragedija se desila 31. januara prošle godine kada je optuženi Dejan Stanojević, upravljajući službenom “škodom”, udario u “opel astru” koja je bila u traci za naplatu putarine, nakon čega se ona odbila i zakucala u zadnji deo folksvagena koji je napuštao rampu. Na licu mesta poginula je Gligorijevićeva, dok je pet osoba lakše i teže povređeno.

Teške povrede zadobio je funkcioner SNS Babić, kao i Mirjana Aleksić (48), sestra nastradale Stanike.

Stanojeviću se na teret stavlja teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja za koje je zaprećena kazna od dve do 12 godina zatvora, a tužilaštvo je tražilo da se on kazni sa najmanje pet godina robije.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare