Foto: Dimitrije Petrović/Nova.rs

Vožnja brzom prugom koja povezuje prestonicu naše zemlje sa glavnim gradom severne pokrajine postala je prava atrakcija prethodnih dana, a ekipa portala Nova.rs provozala se čuvenim "Sokolom" kako bi vam dočarala iskustvo putovanja najbržim srpskim vozom.

Kao da se polako navikavamo na „Sokola“, u dubinama Prokopa nije nas sačekala naročita gužva.

Zbog pomenutog velikog interesovanja, uvedene su vanredne linije, a baš jednom takvom, u 12.03 minuta, uputili smo se ka „srpskoj Atini“. Nismo odabrali onu najbržu sa vožnjom od 36 minuna, rešili smo da se provozamo malo duže. Odabrali smo putovanje regio-ekspresom od 49 minuta, pošto će se zaustavljati na sedam međustanica – Novi Beograd, Batajnica, Nova Pazova, Stara Pazova, Inđija, Beška, Sremski Karlovci.

Nakon ukrcavanja u voz, odmah smo videli i osetili sve čari komfornog ali preplaćenog voza koji je, pomalo neverovatno, krenuo tačno na vreme.

Pažnju je odmah privukla potpuna prilagođenost voza osobama u kolicima ali i udobna sedišta, blistavi toaleti, nasmejano osoblje i prijatan ambijent koji su dodatno rasteretili put do Novog Sada, koji je, mora se priznati, dobio vezu sa prestonicom kakvu nikada nije imao.

Posle nešto sporijeg zaleta, voz je dobio ubrzanje i redom prolazio vojvođansku ravnicu.

Na Novom Beogradu smo bili za samo tri minuta, zatim do Batajnice i Nove Pazove za manje od petnaest, odnosno dvadeset minuta. Do Stare Pazove „Soko“ je stigao za tačno 25 minuta, do Inđije za ravno pola sata, a dodatnih sedam minuta nam je trebalo da stignemo do Beške.

Ipak, ono što ne raduje, to je okolina i siromaštvo koje smo mogli videti pored pruge. Dobar pogled koji se pruža sa sprata novog voza dao nam je sliku razvaljenih i napuštenih baraka, otpada i razbacanog građevinskog materijala sa obe strane pruge, naročito u prvom delu puta.

Nakon 45 minuta putovanja, već smo bili u Sremskim Karlovcima a približavao nam se i Novi Sad.

Iako je današnje saputnike u početku krasila nervoza i premeštanje putnika sa sedišta na sedište, kako bi našli ono koje njima „pripada“, kako se bližio kraj puta i dolazak u Novi Sad, javila se velika doza uzbuđenosti i ushićenja.

Bez obzira što je „Soko“ krenuo na vreme, na glavnu novosadsku stanicu stigao je posle 52 minuta, uz 3 minuta kašnjenja, u pet do jedan.

Ipak, iako promotivni period karata, koje se prodaju po ceni od 300 dinara u jednom pravcu traje još punih mesec dana, nisu svi putnici previše optimistični.

„Sad je karta 300 dinara i to je sve sjajno i bajno, znam da hoće da nas namame. Ali šta da radimo ako zaista povećaju na 1600 kao što su rekli? To je nenormalno i neizdrživo. Prvo su rekli 1000, i to je mnogo, sad 1600 a na kraju će biti 2000“, konstatovao je jedan od putnika. On se unapre prbojava toga šta može da se desi posle 30. aprila kada istekne probni period.

Ipak, za sada, teško je naći zamerku novom vozu koji besprekorno leti između dva najveća srpska grada.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare