Srbija je juče birala ne samo svoje političke predstavnike nego i kome će verovati u sferi medija.
Ako već RIK neće da iznese zvanične rezultate izbora, makar mi možemo – kod nas je situacija (bar malo) transparentnija. A šta kažu brojke? Brojke kažu da je portal Nova.rs u subotu i nedelju ukupno gledano bio 3. najčitaniji portal u Srbiji.
Gledano kroz pomenute brojke, ovako je to, otprilike, izgledalo.
Tačno 1.230.336 jedinstvenih korisnika (ljudi iz Srbije koji su koristili desktop računare, mobilne telefone i tablete da pristupe portalu Nova.rs) čitalo je vaš omiljeni sajt minulog vikenda.
Po tim brojkama, zauzeli smo 3. mesto u zvaničnom poretku reprezentativnog Gemiusa, kompanije koja se bavi istraživanjem čitanosti srpskih portala. Konkretno, u izbornom danu čitalo nas je 772.000 korisnika (4. mesto na dnevnom merenju), a dan ranije hiljadu korisnika više (3. mesto na dnevnom merenju), pa to u ukupnom zbiru čini da je portal Nova.rs u izbornom vikendu bio treći izbor građana Srbije među digitalnim medijima.
Još brojki:
4.500.000 puta ti korisnici kliknuli su samo u izbornom danu na tekstove portala Nova.rs. (Izvor Google Analitics);
4 minuta i 47 sekundi prosečno su korisnici čitali naše tekstove u izbornom danu; (Izvor Gemius);
366.000 korisnika čitalo je na dan izbora tekstove koji su se bavili izbornim rezultatima i tokom izbornog dana: po tom parametru, naša rubrika Vesti (kojom su logično dominirale izborne vesti) bila je 2. u Srbiji (Izvor Gemius).
Šta ste najviše čitali?
Osim naslovne strane i najnovijih vesti, najviše ste pažnje posvetili našem celodnevnom izbornom blogu, rubrici „Izbori 2023„, predizbornim analizama, ali i ekskluzivnoj reportaži iz automobila koji je vozio fantomske birače iz dijaspore ka njihovom fantomskom biračkom mestu u režiji SNS, i druge vesti o izbornim krađama u Srbiji.
Uoči izbora, kampanja Nova.rs #IzboriSe koja je služila kao podsetnik na osnovna pravila izbornog procesa i ujedno poziv našim posetiocima da budu naši „posmatrači“ i šalju nam sve nepravilnosti, je imala veoma dobar odjek. Samo na Instagramu su videi pod tagom #IzboriSe – imali više od dva miliona pregleda.
Pravi hit izborne večeri bio je naš podkast „Dobar, loš, zao“, koji smo emitovali uživo u trajanju od više od tri sata, i koji je pratilo skoro 13.000 korisnika u isto vreme.
Hvala vam na poverenju, čitamo se dalje.