Nakon 17 sati čekanja na aerodromu bez ikakvog obaveštenja, Nataša i njen osmogodišnji sin sleteli su u Beograd, a ona za Nova.rs otkriva kako razmišlja da pokrene postupak protiv Er Srbije, s obzirom na to da je, kako kaže, još uvek u šoku jer nisu dobili nikakvo obaveštenje zašto su toliko dugo čekali na let za koji su karte uredno platili.
Kako je Nova.rs ranije pisala, Nataša i njen sin imali su zakazan let iz Ljubljane za Beograd u 21 sat, a avio prevoznik bio je Er Srbija.
Let je otkazan, te su neki putnici, koji nisu imali dovoljno novca za hotel, noć proveli na aerodromu, a objašnjenje zbog čega je do toga došlo, nisu dobili.
Isprva im je rečeno da će poleteti u devet ujutru, ali se na sajtovima aerodroma u Beogradu i Ljubljani videlo da je ovaj let pomeren na 12, a zatim na 12.45 časova.
Ipak, putnici su poleteli tek u 14.15.
„Čekali smo 17 sati na let koji traje svega 45 minuta“, kaže Nataša za Nova.rs.
Kada su konačno ušli u avion i poleteli, dobili su obaveštenje o štrajku dela radnika.
„Stjuard ili pilot, nisam sigurna ko je, ali smo čuli muški glas, obratio nam se i izvinio, ali nije dao nikakvo obrazloženje zašto smo toliko dugo čekali. Tada smo dobili po još jednu vodu od 300 mililitara i mali keks, a rekli su nam da zbog štrajka dela radnika koji rade u prehrambenom delu oskudevaju u hrani i da se nadaju da imamo razumevanja“, kaže Nataša.
Ona dodaje i da razmišlja o tome da pokrene postupak protiv Er Srbije.
Podsećamo, Nataša Celić se našem portalu javila nešto posle ponoći, kada je navela da je let u startu kasnio sat vremena, te su ona i njen osmogodišnji sin, ali i drugi putnici, noć proveli na aerodromu, jer nisu imali dovoljno novca za hotel. Tada su im dali vodu u flašici od 300 mililitara, a tek jutros su dobili po pola litre vode, sendvič i „tviks“.
***
BONUS VIDEO Radovi i muke putnika na beogradskom aerodromu
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare