Novi Pazar. Foto: Irfan Ličina/Nova.rs

Građani Novog Pazara sve češće probleme svoje zajednice rešavaju putem društvenih mreža, obzirom da skoro sve vodeće službe u ovom gradu imaju svoje Fejsbuk profile i stranice, građani Novog Pazara svoj aktivizam upravo iskazuju tako što podsećaju institucije koje imaju profile, ali i one koji nemaju na probleme koje ih muče.

Pre nedelju dana, u centru Novog Pazara, vlasnik jednog lokala hteo je da produži svoju terasu na trotoar i tako ugrozi bezbednost pešaka, građani su na Fejsbuk fotografisali radove, pisali komentare i pozivali nadležne službe da ne dozvole da se ova divlja gradnja sprovede u delo i u toj nameri uspeli. Nadležne institucije su regovale, zatvorile radove i zabranili vlasniku da produži svoj lokal.

Još jedan takav slučaj, desio se i u vezi gradnje terase kafića na keju reke Raške kada su korisnici ovog keja, tražili da se montažna terasa ne postavlja kako bi mogli nesmetano da šetaju kejom, pa su inspekcijske službe i ovaj objekat uklonile.

Mnoge druge probleme građani ovog grada rešili su upravo putem „Fejsbuk aktivizma“ do samo pre nedelju dana i policijskoj upravi su u redovima za pasoše građani čekali danima, redovi bi bili formirani od ranih jutarnjih časova pa sve do kasnih popodnevnih časova. Nakon pisanja građana na društvenim mrežam, odlikom Uprave MUP-a u Novom Pazaru produženo je radno vreme šaltera i odlučeno je da i subota bude radni dan kako bi se smanjile gužve.

Iz Gradske uprave kažu da na tviteru, fejsbuku ali i na sajtu grada postoje profili kao i opcije da se direktno građani mogu obratiti Gradonačelniku Grada kao i nadležnim instuticijama kao i da te opcije građani često koriste.

„Svaki problem se evidentira i prosleđuje nadležnim službama, mi u gradskoj upravi se maksimalno trudimo da građanima izađemo u susret u prilog tome ide i činjenica da je Gradska Uprava Novi Pazar godinama unazad bila najtransparentnija uprava u zemlji“, rečeno je za Nova.rs iz ove institucije.

I iz ostalih institucija navode da često prate šta garađani traže od njih, kako preko svojih privatnih profila tako i preko zvaničnih profila institucija, kao da se trude da svim građanima izađu u susret, obzirom da je problema mnogo i da neke probleme ne mogu da vide bez podrške građana.

Bonus video: Građani o korišćenju programa za obradu fotografija

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar