Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Komercijalna banka i NLB banka Beograd, iako sada imaju istog vlasnika - slovenačku NLB grupu, nastavljaju da rade kao zasebne banke sve do pravnog spajanja. Iz NLB grupe poručuju da, kratkoročno gledano, neće biti nikavih promena u redovnom poslovanju sa klijentima.

Klijenti će moći neometano da koriste sve usluge, a svi depoziti, krediti i računi ostaju aktivni pod istim uslovima. Klijenti obe banke besplatno mogu da koriste bankomate i Komercijalne i NLB banke.

Da li klijent treba da menja mobilnu aplikaciju, internet banku i kartice

Ne, nema potrebe, navode u Komercijalnoj banci.

„Klijenti će moći da nastave da koriste standardne usluge i postojeće kartice“, ističu u banci.

Da li će naknade za usluge u obe banke ostati iste

„Do spajanja, obe banke će postepeno prilagođavati svoju cenovnu politiku, tako da će biti potpuno usklađene pri spajanju“, navode u Komercijalnoj banci.

Da li je štednja sigurna, pošto je banka u stranom vlasništvu

„Štednja građana će, naravno, i dalje biti sigurna. NLB je najveća regionalna bankarska grupa koja je u potpunosti posvećena pružanju najkvalitetnijih usluga našim klijentima. Takođe smo jedan od vodećih investitora u našem regionu, i nastavićemo punu podršku srpskoj ekonomiji i rastu lokalnih kompanija i preduzeća“, ističu u Komercijalnoj banci.

Mogu li da se mešaju i spajaju usluge dve banke bez dodatnih troškova

Opcija da, na primer, građanin bude klijent Komercijalne banke, ali koristi uslugu NLB Pay će biti moguća, ali uz prethodno otvaranje računa u sestrinskoj banci.

„Trenutno smo u pripremi određenih pogodnosti za nove klijente, gde ćete u narednom periodu moći da otvorite račun u našoj sestrinskoj banci pod povoljnijim uslovima. Na ovaj način ćete moći da koristite sve usluge obe banke i moći ćete odabrati najpovoljnije uslove različitih usluga i proizvoda obe banke. Nakon spajanja, vaši računi će biti integrisani, a vi ćete imati samo jedan račun u integrisanoj banci“, objašnjavaju u Komercijalnoj banci.

Dodatne informacije preko kontakt centra

Svi klijenti Komercijalne banke koji imaju dodatna pitanja posle prodaje ove banke slovenačkoj grupaciji NLB odgovore mogu da dobiju u svojoj ekspozituri ili u kontakt centru banke putem telefona +381 11 20 18 600 ili 0700 800 900 ili mejlom: [email protected]

Korisnici NLB Banke odgovore mogu da dobiju pozivom na broj telefona: +381(0)11 715 15 22, mejlom na: [email protected] ili putem četa na veb sajtu: ww.nlb.rs.

* * *

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare