Pavel Maco, predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke, uputio je otvoreno pismo izvinjenja svim korisnicima nakon prekida u radu sistema Banke početkom nedelje.
„Žao nam je što smo izneverili vaše poverenje koje godinama gradimo. Nakon prekida u radu našeg informacionog sistema sa kojima ste se susreli početkom ove nedelje, želeo sam da se lično izvinim ukoliko vam je ova situacija prouzrokovala neprijatnosti“, rekao je Maco.
Direktor Mobi Banke objasnio je da se problem desio zbog optimizacije sistema koja je pokrenuta u nedelju, 31. jula, u toku noći, a koja nije bila završena u predviđenom vremenu. Uz povećan obim transakcija i aktivnosti koji su karakteristični za početak meseca, korišćenje aplikacije, plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima nisu funkcionisali.
Maco je najavio da će Banka u narednom periodu izvršiti niz unapređenja i sveukupnu modernizaciju sistema banke, kako bi obezbedili kvalitet, dostupnost i pouzdanost usluga.
„Navedene aktivnosti podrazumevaće planirane radove i povremenu nedostupnost pojedinih usluga koje će biti realizovani u periodima smanjene aktivnosti, tokom vikenda i noći. Poučeni ovim iskustvom, potrudićemo se da sva naredna unapređenja sprovedemo što bezbolnije uz pravovremeno obaveštavanje, te da neće doći do ovakvih nepredviđenih situacija.“
Maco je naglasio da razume da je ova situacija kod pojedinih korisnika izazvala brigu, ali je naglasio da novac korisnika nije bio ugrožen ni u jednom trenutku.
„Svesni smo da je ovime narušeno vaše poverenje koje smo godinama gradili, i budite sigurni da ćemo u narednom periodu dati sve od sebe da to poverenje vratimo“, zaključio je predsednik izvršnog odbora prve digitalne banke u Srbiji.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare