Udruženje potrošača Efektiva saopštilo je danas da je Elektrorprivreda Srbije (EPS) priznala da je deo računa za novembar i decembar visok zbog neočitavanja ili pogrešnog očitavanja brojila. Kako navode, za uvećane račune za struju za ta dva meseca EPS je primio čak 17.093 reklamacije.
Kako navode iz Efektive na društvenim mrežama, od svih reklamacija, 5.536 (32 odsto) je rešeno osnovano, tako što su potrošačima umanjeni računi.
Ističu da je osnov za umenjenje računa je bio neočitavanje ili pogrešno očitavanje brojila.
Nova.rs već je, u nekoliko navrata, pisala o problemima sa kojima se prethodnih nekoliko meseci suočavaju potrošači. Prvi problem koji se pojavio nakon hakerskog napada bili su drastično uvećani računi.
Prema svedočenjima naših čitalaca, dešavalo se da novembarski račun bude 4.000, a decembarski čak 13.000 dinara.
Tako je Beograđanin Milan nedavno za Nova.rs ispričao da mu je, pre samo dva meseca, stigao račun za struju od svega 468 dinara, a na njemu je pisalo da u decembru nije potrošio ni jedan kilovat. Sada je međutim dobio dva računa od EPS-a i to u iznosu od ukupno 26.000 dinara – 11.000 za decembar i 15.000 za januar.
BONUS VIDEO
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare