Foto: EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO

"Decathlon", jedan od najvećih svetskih prodavaca sportske robe i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) najavili su novo, višegodišnje komercijalno partnerstvo kojim postaje zvanični korisnik NBA licence širom Afrike, Azije, Evrope, Bliskog Istoka i Latinske Amerike.

Ujedno označava prvo partnerstvo „Decathlona“ sa jednom severnoameričkom sportskom ligom.

PROČITAJTE JOŠ

Ovo partnerstvo će odlikovati posvećni brendirani asortiman donjeg veša, aksesoara i obuće sa oznakama NBA timova i Lige, koje dizajnira i prodaje pod svojim košarkaškim brendom „TARMAK“.

Kolekcija će se ekskluzivno prodavati u više od 1.200 „Decathlon“ prodavnica širom sveta, kao i online preko Decathlon.com. Proizvodi će moći da se naruče počev od marta 2021. pre predstavljanja u prodavnicama u aprilu tekuće godine.

„Još od pokretanja TARMAK-a pre četiri godine, naš san je bio da sarađujemo sa NBA, najvećom košarkaškom ligom na svetu. Zajednički cilj nam je da razvijamo košarku širom sveta, zato je prirodno da sarađujemo kako bismo to ostvarili“, rekao je prvi čovek TARMAK-a Damijen Deziter.

Fanovi mogu da preuzmu zvaničnu NBA aplikaciju sa iOS i Android za najnovije vesti, podatke, rezultate, statistiku, rasporede i video zapise i da prate NBA na Instagramu na NBAEurope.

„Srećni smo što smo postali partneri sa ‘Decathlonom’, liderom u maloprodaji sportske robe sa globalnim prisustvom. Kroz ovo partnerstvo, ljubitelji NBA lige i košarkaši širom sveta imaće pristup uzbudljivoj i inovativnoj paleti robe koja će im pomoći da uđu u igru“, rekao je direktor NBA EME za globalna partnerstva Stiv Grifits.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar