Oglas
Svi se nadaju da će sve biti rešeno do naredne domaće utakmice
Skoro 20.000 navijača bilo je prisutno u Areni na utakmici između Partizana i Barselone u trećem kolu Evrolige, ali neki od njih bili su nezadovoljni.
Razlog za to su bile duple sezonske ulaznice, zbog kojih su se neki navijači oglasili na društvenim mrežama.
Nezadovoljni navijači reagovali su pred utakmicu i za vreme iste, pošto nisu mogli da sede na svojim mestima (obezbeđena skupim kartama), jer su njih već zauzeli ljudi sa istim ulaznicama.
Za mene je sezona KK Partizana završena.
Kupio sam dve veoma skupe sezonske karte, računao sam da je to pomoć klubu za koji navijamo, ali, očigledno da tamo ne pripadam.
OVI ALAVCI SU PRODAVALI DUPLE KARTE!
Zamalo da se moj sin i sin poznanika potuku usled nesporazuma,…
— Vladimir Terzić (@adv_terzic) October 17, 2023
Klub iz Humske je odlučio da brzo reaguje, pa se oglasio saopštenjem.
„Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.
Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera.
U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Partizan je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.
Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova.
PROČITAJTE JOŠ:
Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.
KK Partizan apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica.
Sa druge strane, KK Partizan od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema.
Klub izražava uverenje da će svi nedostatci biti otklonjeni do naredne utakmice koju crno-beli igraju na domaćem terenu“, piše na sajtu Partizana.
Prva je procena da „ugroženih“ navijača nema više od 150, ali svakako da problem treba brzo rešiti, sve i da je jedan nezadovoljni navijač.
Partizan je poražen od Barselone u trećem kolu Evrolige, dok u četvrtak gostuje Olimpijakosu.