Strasna ljubavna priča: Pala prva klapa filma „Žal“ Koste Đorđevića

Kultura 29. jul. 202114:50 > 15:04
Podeli:
Kosta Đorđević na snimanju filma "Žal". Foto:Emilija Stanišić

Reditelj i scenarista Kosta Ðorđević počeo je snimanje svog trećeg filma "Žal", koje će trajati do kraja avgusta na lokacijama u Beogradu, saopštio je Filmski centar Srbije.

Tinejdžer organizuje sahranu svoje bake pokušavajući da na taj mračan način zavede devojku u koju je zaljubljen. I dok vara sve oko sebe, ponajviše majku s kojom je u kompleksnom odnosu i stalnom sukobu, na kraju shvata da je, zapravo, prevario samoga sebe – tako bi se u najkraćem mogla opisati priča trećeg po redu Đorđevićevog filma, čija je prva klapa pala juče.

Snimanje filma Žal Foto:Emilija Stanišić

Glumački ansambl „Žala“ čine: Pavle Čemerikić, Denis Murić, Alisa Radaković, Branka Katić, Pavle Mensur, Dubravka Kovjanić, Jovana Berić, Milica Vraneš, Buda Stošić, Teodor Vinčić, Melita Bihali, Draginja Voganjac, Radoslav Milenković i Boris Ilić.

Kosta Đorđević, osim režije, potpisuje i scenario za ovu „strasnu ljubavnu priču o ljubavima“. Pored Đorđevića u autorskoj ekipi su i Bojana Andrić SAS, direktorka fotografije, Miloš Ivanović, producent, Marko Stanković, direktor filma, Damjan Paranosić, scenograf, Lidija Andrić, kostimografkinja, Vladimir Gojun, montažer, Uroš Todorović, snimatelj zvuka i Darko Koenig, autor šminke.

Reditelj je do sada potpisao filmove „S/Kidanje“ (2013) i „Reži“ (2019), a radio je i na serijama „Urgentni centar“, „Tajne vinove loze“, „Senke nad Balkanom“ i „Ubice mog oca“.

„Žal“ nastaje u produkciji Kinematografske kuće iz Beograda, u koprodukciji sa Marinis media iz Hrvatske, kao i uz podršku programa Media kreativna Evropa i Filmskog centra Srbije.

Snimanje filma „Žal“. Foto:Emilija Stanišić

Kada je stručna komisija FCS dodeljivala sredstva za ovaj film konstatovano je da su u „Žalu“ mladi junаci аutentični, „ovisni o društvenim mrežаmа, koje ponekаd znаju dа postаnu reаlnost  zа sebe uprkos stvаrnoj reаlnosti“, uz zaključak da scenario pokazuje kako „u osnovi svake ljubavne priče stoji potreba za kontrolom“.

Komentari

Vaš komentar