Nekadašnja Dvorana doma sindikata, a do danas Kombank dvorana nosiće novi naziv - MTS dvorana.
Kompanija Telekom Srbija, sa svojim brendom MTS – novi je naslovni sponzor Kombank Dvorane, objekta koji ima decenijsku tradiciju održavanja kulturno-umetničkih događaja na Balkanu, te će od 29. aprila i zvanično postati MTS dvorana.
Podsetimo, „Javni poziv za izbor naslovnog sponzora“ raspisan 11. februara, završen je 15. marta.
Direktor Kombank Dvorane Igor Stanković na konferenciji za medije je istakao:
– Afirmacija kulture, zabave i umetničkih vrednosti buduće MTS Dvorane su vrednosti od kojih ne odustajemo. U partnerstvu sa MTS-om vizija kreativnog oblikovanja i unapređenje sadržaja MTS Dvorane će biti još značajnija. Tradicija koju Dom Sindikata nosi u svojoj preko šesedeset godina dugoj istoriji u partnerstu sa MTS-om dovešće do toga da Dvorana ostane kultno mesto ugrađeno u DNK svih generacija, kao najbolje, sada i najlepše, mesto kulturnih, zabavnih, mužičkih i umetničkih dešavanja u Beogradu i čitavoj Srbiji – kaže Stanković.
Generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić je istakao da bi pre svega izrazio veliko zadovoljstvo što će se Dvorana koja je bila poznata kao Dom sindikata u narednom periodu zvati MTS Dvorana, a sve kao rezultat ugovora o višegodišnjem sponzorstvu koji su danas potpisali.
– Kada to kažem važno je da, sa jedne strane, imamo u vidu da je Dom sindikata kultno mesto ne samo beogradske, već i srpske, a u ranijim vremenima i jugoslovenske kulture, dok je sa druge strane, Telekom Srbija poslednjih godina sinonim za produkciju najboljih domaćih serija i filmova, kao i za podršku kulturi u najširem smislu. Upravo iz tog razloga ovo partnerstvo posmatramo kao potpuno prirodan korak kako za našu kompaniju, tako i za naše partnere. Ubeđen sam da će naša saradnja rezultirati još boljom kulturnom ponudom za sve građane i goste Beograda, i da će mts dvorana biti mesto okupljanja i druženja ljubitelja kulture – rekao je Lučić.
Kako je ranije saopšteno u Dvorani Doma Sindikata, na čijim temeljima je nikla jedna od najposećenijih i najmodernijih institucija kulture – kada su u pitanju pravila konkursa, budući sponzor, između ostalog, ima pravo da promeni naziv objekta, tako što će imenu „Dvorana“ dodati ime svog brenda, da postavi oznake sa novim nazivom na fasadi i u unutrašnjosti objekta, kontroliše zaključivanje ugovora sa ostalim sponzorima i niz drugih privilegija kako je u objavljenom javnom pozivu i navedeno.
Bonus video: Igor Stanković
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare