Foto:Promo

Izložba „GORI“, Stefana Gajića, najmlađeg advertajzing kreativnog direktora u regionu, biće postavljena od 12. do 15. septembra u unikatnom i nesvakidašnjem prostoru u centru grada u okviru Hotela Mona Plaza.

Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije?

Izložba koja nosi naziv „GORI“ predstavlja jedinstveni spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.

Stefan Gajić Foto: Nemanja Maraš

Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu GORI. Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv. Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli.

Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti – kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.

Stefan Gajić Foto: Nemanja Maraš

Osim prostora, veoma je bilo važno pronaći partnere koji će omogućiti realizaciju ovakve postavke na visokom nivou – partnere koji su relevantni, inovativni i pomeraju granice. Jedan od njih jeste i brend Duracell koji je omogućio funkcionisanje LED ekrana.

Bonus video: Izložba prekinutih veza u Beogradu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar