Ivan Mrđen Foto: agencija Intelier

Dok smo živeli u Šimanovcima, tokom osamdesetih godina prošlog veka, lepo smo se družili sa komšijama, prvenstveno zbog toga što smo svi u tom Novom naselju, čim se skrene sa autoputa, bili u sličnoj situaciji. Prinuđeni da uzmemo stanove iz prve faze velikog projekta koji nikad nije realizovan, zbog odavno zaboravljene “afere Beograd inženjering”, delili smo iste muke, jer smo parno grejanje imali samo dva meseca prve zime, sa strujom, vodom i kanalizacijom smo kuburili non-stop, a prvi telefoni su uvedeni negde sredinom te decenije…

U takvom okruženju, osim što smo se zaista međusobno ispomagali, dolazile su do izražaja i neke ne baš pohvalne osobine pojedinih stanara, što se vremenom pretvaralo u nadimke ili tiha ogovoranja dokonih komšinica. Bio tako jedan koji je sve što je u životu radio umeo nekako da nakiti i predstavi značajnijim nego što je stvarno značilo, pa se i danas prisećamo kako je kad mu je ćerka počela da uči frizerski zanat on govorio da ona “pohađa Centar za negu lepote”…

Kasnije, kad smo se preselili u Beograd i kad su Mirine i moje ćerke počele da završavaju fakultete, zapošljavaju se i napreduju u poslu, sve do snalaženja u belom svetu, povremeno bismo se našalili u stilu “joj, šta bi rek’o naš komšija da ima tako dobru i uspešnu decu”… Možda baš zbog toga da neko ne pomisli kako preterujemo u pohvalama i naših ćerki, a sad sve češće i naših unučića, uglavnom nismo robovali običaju “džaba sve, ako se ne čuje po selu”…

* * *

Pa, ipak… Poslednjeg dana prošle godine firma “Intelier”, zadnja pošta Dubai, koju je osnovala, organizovala i uspešno vodila naša najmlađa čerka Marina obeležila je treću godišnjicu, kao značajnu prekretnicu na svom putu “od trnja do zvezda”. To je bila prilika da se “naša Kica, tatin sin” pohvali zaista impresivnim dostignućima u godini koju mnogi, bar ovde u zemlji Srbiji, žele da zaborave:

Foto: Intelier

“Uprkos suočavanju sa izazovima i navigaciji kroz uspone i padove, otpornost i posvećenost našeg tima doveli su do nekih neverovatnih dostignuća. Svi znamo da u svetu marketinga vredi samo ono što se vidi i čuje, pa je ovo prilika da proverite naš uticaj u 2023. godini.

PROČITAJTE JOŠ:

Servisirali smo više od 20 redovnih klijenata, organizovali više od 35 događaja sa 2.500 učesnika i gostiju, organizovali i vodili 18 okruglih stolova o najznačajnijim temama iz oblasti dizajna, arhitekture, građevinarstva i urbanizma, distribuirali više od 25 saopštenja za javnost, naši klijenti su se više od 40 puta, na osnovu naših prijava našli u najužem izboru kandidata za najvrednije nagrade i priznanja, najmanje deset puta smo javno govorili na značajnim skupovima, ostvarili smo više od 20 medijskih pozicija za naše klijente…

U protekluh dvanaest meseci proizveli smo 190 različitih video formata u ukupnom trajanju od 550 minuta, što je zadržalo pažnju gledalaca ukupno 12.745 minuta (nešto manje od punih devet dana), naši klijenti su stekli više od 2.500 “organskih pratilaca”, što je ispraćeno sa 630.200 LinkedIn ispresija i 145.300 naloga na Instagramu…”

Marina se, kao što je i red, zahvalila svim klijentima i prijateljima kompanije “Intelier” na partnerstvu, podršci i saradnji, a ja sam se našalio kako je njena firma postala svojevrstan centar za negu lepote, jer promoviše najvrednija ostvarenja u gradu u kome vodeći arhitekti i dizajneri (oba pola, of course) uživaju status rok-zvezda ili poznatih sportista…

* * *

Nisam baš k’o onaj naš komšija iz Šimanovaca, jer zaista imamo čime da se pohvalimo. Baš zato, a malo i uinat idiotima, prostacima i nacošima koji su opet oskrnavali Balaševićev mural u Fruškogorskoj ulici – neće mi smetati, ako neko pomisli da sad naša Kica može da zapeva:

“Moj stari veruje, možda preteruje, kad kaže da sam bolja od svih, drago mi je zbog mog starog što sam od trnja stigla do zvezda za tili čas… Drago mi je zbog mog starog, on sada ima moć da pred svima podigne glas…”

****

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare