Foto: Shutterstock/Tijnlp

Popularna „Vanced“ aplikacija za blokiranje reklama na YouTube-u je zvanično mrtva.

Vanced je dozvoljavao korisnicima da zaobiđu reklame na YouTube-u bez pretplate za „YouTube Premium“. Pored toga, aplikacija je omogućila i „picture in picture“ mod, crnu temu za AMOLED ekrane, kao i mogućnost da se vrati brojač ispod „dislike“ dugmeta.

Na svom Twitter nalogu kompanija je objavila da više neće biti novih verzija, a linkovi za preuzimanje aplikacije će biti obrisani sa interneta.

„Vanced je ukinut. U narednim danima će biti uklonjeni svi linkovi za preuzimanje aplikacije na internetu. Znamo da ovo nije ono što ste želeli da čujete, ali primorani smo na ovakvu odluku. Hvala svima na podršci sve ove godine“, naveli su u objavi.

Pročitajte još

Vanced je svoju odluku doneo pod pritiskom i pretnjama drugog tehnološkog giganta. Google je poslao pismo vlasnicima popularne aplikacije i upozorio ih da, ukoliko ne obustave razvoj i distribuciju, snosiće pravne posledice.

Ova aplikacija je postala samo još jedna u nizu žrtava monopolističkog ponašanja Google-a.

Za sada, korisnicima koji žele da gledaju YouTube bez oglasa, ostaje jedino da se pretplate na „Premium“ ili pronađu neku alternativu Vencedu.

Dobra vest za one koji već poseduju aplikaciju je da će ona nastaviti da radi. Ipak, bez aktivne podrške, ažuriranja i nadogradnji, Vanced će svakako, u nekom trenutku, prestati da funkcioniše.

***

BONUS VIDEO: Zašto je deci bliži jutjub od televizije

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar