Foto: Chubo - my masterpiece / Shutterstock

YouTube je odlučio da obraduje svoje korisnike novom funkcijom.

Popularna video platforma uvodi isticanje delova video snimka koji korisnici „najviše reprodukuju“. Grafikon „most replayed“ bi trebalo da ohrabri gledaoce da se vraćaju najboljim momentima u video klipovima kako bi ih ponovo pogledali.

Pročitajte još

Korisnici će biti u mogućnosti da identifikuju najpopularnije delove video snimaka tako što će biti označeni piktogramom tri zvezdice (kao na fotografiji ispod).

YouTube navodi da je nova opcija bila samo kao eksperimentalna na YouTube Premium servisu, ali da sada dolazi do svih korisnika na svim platformama, bilo da je u pitanju desktop ili mobilne platforme.

Kako stvari sada stoje, autori na YouTube nisu presrećni zbog nove funkcionalnosti. Algoritam koji koristi ova društvena mreža više “ceni” one klipove koje pojedinačni korisnici duže gledaju, pa ih tako bolje rangira, više preporučuje, i bolje monetizuje.

Foto: YouTube.com

Ova funkcija mogla bi negativno da utiče na vreme koje će svaki gledalac potrošiti gledajući  pojedinačne video klipove. Samim tim, autori sadržaja ispaštaju.

Sa druge strane, čelnici kompanije kažu kako će ovakav grafikon ohrabriti gledaoce da se vraćaju najboljim momentima u video klipovima kako bi ih ponovo pogledali. Istina je obično između, ali se čini da će ovoga puta jutjuberi ipak izvući deblji kraj.

***

BONUS VIDEO: Psiho pokreće YT kanal – šta ćemo gledati

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar