Ako niste dobro razumeli nova pravila, evo objašnjenja.
Viber je pre nekoliko dana počeo da obaveštava korisnike da će za 30 dana uvesti promene u svoj pravilnik „Uslova privatnosti“, zbog kojih neki korisnici mogu ostati bez svojih naloga.
Pravilo je glasilo: ukoliko obrišete aplikaciju sa svog telefona, Viber će obrisati istoriju poziva i poruka koje su povezane sa tim uređajem, ali ne i sa ostalim uređajima na kojima je Viber instaliran, kao što su tablet ili računar. Međutim, ako Viber nije aktivan na drugim uređajima, a aplikacija se ponovo ne instalira u naredne dve nedelje nakon brisanja, Viber može deaktivirati vaš nalog.
Pored toga, kompanija je najavila da će obrisati naloge koji nisu bili aktivni preko godinu dana.
Nakon obaveštenja koje je izazvalo konfuziju među korisnicima, kompanija je uputila zvanično pojašnjenje koje prenosimo u celosti:
„Ako korisnici nastave da koriste Viber kroz sekundarni uređaj (desktop ili tablet), čak I u slučaju da su deinstalirali aplikaciju na primarnom uređaju (mobilni telefon) – biće u mogućnosti da bez bilo kakvih komplikacija nastave da koriste Viber – i njihovi podaci i istorijat prepiski će biti sačuvan u njima.
Deaktivacija Viber naloga bila bi moguća u slučaju da ti korisnici postanu neaktivni i na sekundarnim uređajima – i to u neodređenom periodu posle. Drugim rečima – ako aplikacija Viber nije u aktivnom korisničkom statusu i na drugim uređajima – i ne bude ponovo instalirana u periodu od 2 nedelje po deinstalaciji – Viber bi mogao da deaktivira dati nalog.
U slučaju da je korisnik Vibera ovim zapravo želeo da obriše svoje podatke i istorijat prepiski – prosta deinstalacija aplikacije neće biti dovoljna, što je glavna poenta pasusa u pitanju iz ažuriranih Pravila i uslova korišćenja. Naravno, Viber neće brisati naloge njegovih redovnih korisnika ni u kom slučaju, i uvodi ažurirana Pravila i uslove korišćenja kako bi dalje unapredio korisničko iskustvo i održi najviše standard privatnosti i bezbednosti svojih korisnika u aplikaciji.“
BONUS VIDEO: