Prvi susret sa taksi vozilom u Beogradu koštaće vas 320 dinara, vožnja po kilometru 105, a ukoliko vas taksista čeka sat vremena, na račun ćete dodati još 1.800 dinara. Ovo je novi cenovnik njihovih usluga koji je juče počeo da se primenjuje. Da li je opravdano treće povećanje cena beogradskih taksista za manje od dve godine? Reč jutra dajemo direktoru Ugovorne privredne taksi komore Srbije Bošku Vukojeviću.

1. Strukovno udruženje taksista SITAB nije zadovoljno ovim poskupljenjem od 10 odsto, tražili su povećanje od 20 odsto. Vukojević otkriva kakav je njihov stav i da li ovo mišljenje deli većina taksista.

Gost „Probudi se“ se osvrnuo na to kako će ovo uticati na poslovanje taksista i jesu li poskupljenja bila neophodna, kao i da se novi cenovnici primenjuju od juče, kako su reagovali putnici.

„Korisnicima usluga je najvažnije da doviju vozilo, a ne cene vožnje“, kaže Vukojević i pojašnjava da li bi ovakve cene mogle da utiču na broj korisnika i očekuje li da će imati manje posla.

Direktor Ugovorne privredne taksi komore Srbije objašnjava na osnovu čega su formirane nove cene i misli li da su adekvatne ako uzmemo u obzir sve ostale troškove u Beogradu.

Cena taksi usluga u drugim gradovima „stoji u mestu“, pa ono što se mnogi pitaju je – šta je to drugačije u glavnom gradu i da li plaćate skuplje gorivo ili tehničke preglede na primer. Vukojevič pojašnjava zašto se toliko razlikuje cenovnik.

  • Beograd start 320, I tarifa 105, tarifa 135
  • Novi Sad start 190, I tarifa 75, II tarifa 85
  • Niš start 150, I tarifa 60, II tarifa 80
  • Kragujevac 95, Itarifa 80, II tarifa 85 
  • Subotica 150 i 170 noću, I tarifa 85, II tarifa 95)

Korisnici taksi prevoza neretko imaju primedbe da dugo čekaju na vozilo, što je problem ako uzmemo u obzir da taksi uglavnom poručujemo kada negde žurimo – gost TV Nova objašnjava da li bi novi cenovnik mogao to da unapredi.

Ide i zimski period, pravilo je postalo da, kada su padavine u gradu, taksi vozila naročito nema, iako predstavnici taksista godinama tvrde da na teritoriji grada ima dovoljno taksista.

Sećamo se i protesta taksista 2019. godine koji su dodatno „razbesneli“ građane – pošto su beogradski taksisti 12 dana višečasovnim blokadama paralisali gradske ulice. Vukojević otkriva koliko se položaj taksista od tada promenio.

Prilog pogledajte na početku ove vesti

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Taksi poskupeo za 20 odsto u Čačku, ograničen broj vozila na 360

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar