Foto: Nova.rs, Shutterstock

Ovogodišnji sajam automobila biće "normalniji" od prošlogodišnjeg. Šta ćemo sve moći da vidimo, da li će biti popusta, koliko koštaju ulaznice, i na kraju - vredi li dolaziti? Naša ekipa je juče bila na licu mesta, odnosno na novinarskom danu, pa donosimo prve utiske.

Prošle godine na sajmu automobila preveliki je akcenat bio na električnim automobilima, pa su posetioci otišli kućama pognutih glava jer su cene takvih vozila bile previsoke za prosečnog kupca u Srbiji.

Ove godine neće biti tako, jer će 55. Međunarodni salon automobila prikazati sve novitete bez akcenta na „zelene“ i skupe. Ali… uvek ima to ali.

Većina noviteta jeste „zelena“, odnosno elektrifikovana, tako da poseban akcenat nije ni potreban. Samim tim i skupa. Dodajte tome i da su godinu za nama obeležili brojni problemi u automobilskoj industriji, od čega je za kupce bio najgori – neverovatan skok cena automobila, a potom i predugi rokovi isporuke.

Ipak, od sutra 22.03. pa do utorka 28.03. na salonu u Beogradu imaće svašta da se vidi, ali ne po popularnim cenama, pogađate – popusta neće biti, jer, prema rečima koordinatora projekta Zorana Lupšića, ove godine neće biti velikih lagera za brzu isporuku vozila, i izostaće popusti jer politiku cena „diktira odnos ponude i tražnje“.

Istini za volju, pitanje je koliko bi danas ozbiljnih kupaca i bilo, kada se sve životne nedaće uzmu u obzir. Tako da, ovo će biti sajam koji vredi da poseti svako kome su automobili važni, ko želi da vidi napredak u automobilskoj industriji, nove generacije ili redizajnirane verzije svojih omiljenih automobila, da izbliza pogleda sve ono što prati na internetu i doživi najzad jedan salon automobila kakav dugo nismo imali, pa makar bio skromniji od nekadašnjih i makar taj neko samo prošetao sa „rukama u džepovima“ – značiće mu u kulturno-tehnološkom smislu.

Biće oko 40 noviteta, a najvažnije i najzanimljvije automobile koje vredi videti, pogledajte ovde. Istovremeno biće održan i Motopassion, sa takođe puno noviteta na dva točka, a biće i kvadova, kao i puno opreme i delova iz prateće industrije.

Radno vreme sajma automobila je od 10 do 20 časova, a cena pojedinačne ulaznice 450 dinara, grupne 350, dok je za organizovane posete studenata i đaka 250 dinara. Cena parkinga u krugu Sajma je 150 dinara po satu, maksimalno 750 dinara po danu.

Bonus video: O besmislu državnih subvencija za automobile i vožnji nove Toyote Corolle

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar