Foto:Volkswagen promo

Dva meseca nakon premijere redizajniranog modela Volkswagen Polo, sada je predstavljena i njegova performantna verzija sa oznakom GTI. Fokus je uglavnom bio na novoj tehnologiji koja obezbeđuje sigurnost i udobnost, tu je i nekoliko kozmetičkih promena ali je agregat ostao isti.

Kao i njegov prethodnik, i novi Polo GTI ima pogon na prednjim točkovima, a njegov dvolitarski turbo benzinac raspolaže sa 207 KS i 320 Nm. Dostupan je samo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, a zvanične informacije govore o sprintu od 0-100 km/h za 6,5 sekundi i najvećoj brzini od 240 km/h.

Foto:Volkswagen promo

Polo GTI dolazi standardno sa sportskim oslanjanjem, posebno prilagođenim upravo njemu. Karoserija je niža 15 mm u odnosu na osnovni model i garantuje dinamiku u vožnji tipičnu za modele sa oznakom GTI. Novi Polo GTI sada se standardno isporučuje s novim IQ.Light – LED Matrix svetlima i osvetljenom rešetkom hladnjaka, što je na neki način stilska veza do Volkswagenovih potpuno električnih ID modela i nove generacije Golfa, Arteona i Tiguana, koji takođe dolaze sa ovom upečatljivom LED svetlosnom trakom.

Foto:Volkswagen promo

Najupečatljivija vizuelna promena na zadnjem delu novog Pola GTI su nova LED svetla sa animiranim kočionim svetlom i integrisanim dinamičkim pokazivačima pravca.

Kako piše Auto Klub, unutrašnjost može biti u nekoliko novih boja i dezena, sa crvenim šavovima, a opcioni Beats zvučni sistem od 300 W sa šest zvučnika omogućuje zadivljujuće akustično iskustvo. Tu je i novi info-zabavni sistem (najnovija generacija MIB 3.1) koji je povezan sa raznim mrežnim uslugama, i sa integrisanom eSIM karticom omogućuje korišćenje usluga We Connect i We Connect Plus putem interneta.

Foto:Volkswagen promo

Volkswagen Polo GTI je prvi put dobio IQ.DRIVE Travel Assist koji omogućuje poluautonomnu vožnju. Sistem može preuzeti upravljanje, kočenje i ubrzanje novog Pola GTI od 0 km/h do gornje granice Travel Assista (210 km/h), a tu su i adaptivni tempomat, kao i standardni Lane Assist.

Vozač može da aktivira ovaj sistem putem tastera Travel Assist na redizajniranom multifunkcionalnom, kožnom sportskom upravljaču. Tokom korišćenja ovog sistema ruke vozača moraju ostati na upravljaču, što znači da je vozač uvek odgovoran za automobil.

Foto:Volkswagen promo

Sportski nastup Pola GTI naglašen je XDS blokadom diferencijala koja omogućuje veću sigurnost u vožnji kroz krivine, a ne nedostaje ni mogućnost podešavanja u vožnji zahvaljujući Sport Selectu pa vozač može da bira između dva različita nivoa tvrdoće amortizera. Uz to dostupna su četiri načina rada – Eco, Individual, Normal i Sport.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar