Renault je predstavio potpuno novi “kangoo” i novi “express” koji će biti dostupni u verziji putničkog automobila i kao LKV. Predstavljanje i lansiranje kompletne ponude ukupno četiri verzije očekuje se na proleće 2021, kada ćemo znati i koje će od predstavljenih varijanti biti dostupne na srpskom tržištu i po kom nazivu.
Novi „kangoo“, furgon unapređenog dizajna prvenstveno je namenjen flotama, preduzetnicima i trgovcima koji traže profesionalno vozilo izrađeno po meri i opremljeno najnovijom tehnologijom.
Zanimljivi noviteti su: sistem za lakši bočni utovar “Easy Side Access” i sistem za prilagođavanje teretnog prostora “Easy Inside Gallery”.
Prvi sistem posebno je koristan u gradskim sredinama jer olakšava pristup teretnom prostoru čak i na uskim parking mestima. Uklanjanjem središnjeg nosača na novom “renaultu kangoo” stvoren je najširi bočni otvor na tržištu od 1.416 mm (dva puta veći u odnosu na prethodni model).
“Easy Inside Gallery” obuhvata sklopivu pregradu u unutrašnjosti koja omogućava prevoz dugih i velikih predmeta iznad nivoa podnice, čime se oslobađa prostor na tlu.
Spolja je takođe došlo do unapređenja, pa novi model ima obnovljen prednji deo, ukrašen hromiranom linijom koja spaja prednju masku i odbojnik.
Kabina je redizajnirana, a krasi je vodoravna armaturna ploča sa brojnim pretincima za odlaganje, dok su nova i sedišta koja su sada još udobnija i kvalitetnija.
Novi “kangoo” je opremljen multimedijalnim sistemom Renault EASY LINK i novim sistemima za pomoć u vožnji, uključujući digitalni unutrašnji retrovizor. On garantuje dobru vidljivost zadnjeg dela, što je posebno praktično za vozila sa ugrađenom pregradom.
Od novih karakteristika se izdvajaju i sistem za kontrolu prikolice, elektronski nadzor stabilnosti pri kočenju i aktivni sistem kočenja.
Korisna zapremina se kreće od 3,3 do 3,9 m³ u standardnoj verziji i od 4,2 do 4,9 m³ u produženoj verziji.
U putničkoj verziji, “kangoo” nudi pet pravih sedišta, osvežen izgled, bogatiju opremu i nove sisteme za pomoć u vožnji, pa je namenjen potrebama porodica i timova.
Kupci će moći da biraju između dve dužine, manuelnog ili automatskog menjača, kao i dizel, benzinskog ili električnog motora (u zavisnosti od tržišta).
Što se tiče novog modela “express”, reč je o o praktičnom furgonu, namenjenom preduzetnicima i vlasnicima malih flota koji traže pristupačno vozilo prilagođeno njihovim osnovnim potrebama.
Posebna pažnja je stavljena na prostor za odlaganje i ergonomičnost, pa se ovaj model može pohvaliti najvećom zapreminom pretinaca za odlaganje u klasi (čak 48 lit) i utovarnim kapacitetom od 3,3 do 3,7 m³.
Do 2022. godine, Renault planira da elektrifikuje čitavu ponudu kombija i malih kombija.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: