Podeli
Foto: Ford press

Kombiji i dostavnjaci su najčešće malo dosadnjikavog dizajna i privlače poglede eventualno onih kojima trebaju za posao. Međutim, evo malo zabave i u ovom segmentu, jer je Ford u saradnji sa “MS-RT” kućom, modele “transit custom” i “transit connect” učinio vrlo atraktivnim.

Posle tretmana oba transportera nude vrlo upadljivi i atraktivan sportski stil. Inspirisani WRC “ford fiestom” M-Sport Ford tima, ovi modeli ipak su zadržali poznatu praktičnost i namenu po kojoj su poznati, samo što sada izgledaju kao da su spremni za reli-start.

Najupadljivije su svakako jarke boje koje do sada nisu bile u ponudi za ove transportere, kao i sportski “body kit”. Duh relija ogleda se i u drugačijem “grilu”,  izmenjenom prednjem delu vozila, agresivnijem dizajnu usisnika za vazduh, bi-ksenonskim farovima i integrisanim svetlima za maglu.

Foto: Ford

Pročitajte još:

Veliki točkovi nose neprikosnovene 18-inčne OZ Racing felne, pragovi sa strane su takođe sportski i čine da  “transit custom” i “transit connect” deluju još niže.
Pozadi je krovni spojler, integrisan sportski difuzor i dupli završeci izduvnih cevi koji mogu biti i u crnoj boji. Kao dodatni trkački detalj, kupcima se nudi i livery aplikacija po želji.

Foto: Ford

U kokpitu su sedišta od Napa kože, sportski volan sa karbonskim detaljima, kao i “MS-RT” brendirana instrument-tabla i patosnice. Tu je i multimedijalni sistem Sync3, kamera za vožnju unazad, navigacija, wi-fi konekcija i tome slično.

Foto: Ford

Pod haubom “transit custom” kombija je Fordov dvolitarski EcoBoost benzinac od 182 KS i 415 Nm, koji može biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem. Dostavnjak “transit connect” pokreće EcoBlue 1,5-litarski agregat od 120 KS i 270 Nm, sa istom opcijom transmisije.

Foto: Ford

Oba modela kao standard nude klizna vrata sa strane, kao i LED osvetljenje u tovarnom prostoru čiji kapacitet nije izmenjen u odnosu na serijske verzije.

Foto: Ford
Komentari

Vaš komentar