Foto: Rale Radonjić

Pred vama je sjajan primerak modela Renault 19 Chamade, kog je vlasnik Saša pronašao u jednoj garaži u Pljevljima. S obzirom na to da je automobil stajao 5,6 godina, to je značilo i dobru priliku koja će Saši omogućiti da lakše dođe do modela koji želi od detinjstva.

Oni koji gaze četvrtu, pa i petu deceniju često imaju utisak da smo juče dočekali sadašnji milenijum. Stariji među njima evociraju uspomene na nekadašnju SFRJ, mlađi nalaze lepa sećanja u osećaju zajedništva koje je krasilo pozne devedesete, a i većina ljubitelja automobila se slaže da su četvorotočkaši postali manje zanimljivi nakon 2000. godine.

Zato su sada modeli iz osamdesetih i devedestih godina prošlog veka prilično traženi na tržištu oldtajmera i jangtajmera.

Na prelazu u novi milenijum, Saša iz Podgorice, sada vlasnik ove R19-ice, imao je 6 godina.

Očev izbor pri kupovini automobila te 2000. godine pao je Renault 19 1.4 hečbek.

Koliko god taj model sa tim motorom bio u senci automobilske istorije, Sašu je formirao za ceo život.

Foto: Rale Radonjić

Toliko jak uticaj možda se najbolje vidi upravo na primerku pred vama, koga je Saša pronašao, doradio i sada u njemu maksimalno uživa.

Kaže da se vozi veoma precizno uz fabričko sportsko vešanje, da krivine drži “kao pegla”, a da pritom nije izgubio ništa na udobnosti. Motor uparen sa JC5 menjačem prenosi snagu na put, kako Saša kaže – nenormalno! Uz sve to, moramo da priznamo da tako i izgleda!

Foto: Rale Radonjić

Šta je sve promenjeno i koji motor pokreće jednog od najgotivnijih Renault sedana, pogledajte na ovom linku gde vas čeka i galerija fotografija.

Izvor: Autoslavia

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare