Foto: Škoda

Početkom 90-tih su pick-up modeli bili redak prizor u Evropi. Ipak, Škoda je odlučila da se obogati porodica modela Felicia i tako je nastao pick-up. U martu 1995. godine, ova verzija je doživela premijeru kao Škoda Felicia Fun. Upečatljiva žuta boja modela u kombinaciji sa nazivom jasno je stavljala do znanja da je ovo zabavan automobil za slobodno vreme.

Tehnička osnova za ovo vozilo bila je Škoda Felicia koja je značajno modernizovana. Češka kompanija je za ovaj model razvila 1.187 novih delova, povećala nivo udobnosti i bezbednosti, i značajno poboljšala kvalitet izrade.

Verovatno je najveće iznenađenje kod modela Felicia Fun bilo u njenoj unutrašnjosti: Inovativna ideja sklopivog i kliznog pregradnog zida i dodatna dva sedišta našla se u automobilu serijske proizvodnje i bila je mnogo više od samo novog futurističkog izgleda. Kada se zadnja sedišta postave, dubina utovarnog prostora koji je bio prekriven drvetom smrče, smanjuje se sa 1.370 na 850 milimetara.

Foto: Škoda

Vlasnici su posebno cenili inovativnu funkciju ovog automobila, jer u samo par koraka, ovaj dvosed je mogao da se transformiše u četvorosed.

U prospektu vozila tada se nalazio sledeći tekst: „Intenzivna žuta boja automobila predstavlja avanture koje u koje će vas Felicia Fun rado povesti. Stavite ruke na jarko žuti volan, okrenite ključ i krenite prema suncu i zabavi.“

Foto: Škoda

Dužina je bila 4.245 millimetara, širina 1.680 millimetara i visina 1.465 milimetara. Kupci su mogli da biraju između tri četvorocilindarska motora: pored dizel motora zapremine 1.896 ccm i izlazne snage od 47 kW (64 KS), u ponudi su bila i dva benzinska motora: 1,3-litarski izlazne snage od 50 kW (68 KS) i 1,6-litarski sa 55 kW (75 KS) izlazne snage i maksimalnom brzinom od 163 km/h. Kombinovana potrošnja 1,6-litarskog motora je bila oko 7.3 litara/100 kilometara.

Od oktobra 1995. do avgusta 2000. godine, as proizvodne trake fabrike u Vrchlabí sišlo je 4.016 primeraka. Danas su ovi modeli veoma traženi među kolekcionarima, jer su najupečatljiviji i najživopisniji među 1,4 miliona proizvedenih Felicia.

Bonus video: Vozili smo legendarni pick-up Toyota Hilux po bespućima Severne Makedonije