Civic, hibrid Honda
Foto: Honda

Potpuno novi Honda Civic e:HEV ugledao je svetlost dana. Predstavnik 11. generacije ovog kompaktnog automobila, sa 50 godina nasleđa iza sebe, na evropskom tržištu nudiće se u hibridnoj verziji, a na srpsko tržište stiže na jesen ove godine.

Implementacijom hibridne tehnologije pogona i na ovom modelu, Honda zvanično postiže zacrtani cilj koji podrazumeva elektrifikaciju svih svojih ključnih evropskih modela do kraja 2022. godine.

Dizajneri Honde su želeli da naglase sportsku siluetu koja je postignuta spuštanjem linije haube za 25mm u odnosu na prethodnu generaciju, dok je staklena površina povećana kako bi unutrašnjost automobila bila prozračnija.

Uprkos novom estetskom pristupu, Honda ostaje dosledna praktičnosti i usredsređena na potrebe vozača, pa je tako unutrašnjost udobnija i prostranija, a nova proizvodna tehnologija smanjila je težinu Civica za 20%.

Civic, hibrid Honda
Foto: Honda

Novi Civic nudi infotejment sistem koji je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android sistemom i omogućava kontinuiranu povezanost putnika tokom vožnje.

Civic, hibrid Honda
Foto: Honda

Što se pogonskog sistema tiče, e:HEV tehnologija se na našem tržištu nudi kao standard i podrazumeva korišćenje nove 72-ćelijske litijum-jonske baterije i dva kompaktna električna motora koji su upareni sa novorazvijenim 2.0 motorom sa direktnim ubrizgavanjem. U kombinaciji, ovaj pogonski sklop razvija 184 KS i 315 Nm obrtnog momenta.

Civic, hibrid Honda
Foto: Honda

Hondin novitet ima u opticaju četiri režima vožnje: Eco, Normal, Sport i Individual koje vozač prilagođava po potrebi. Iako rezultati zvaničnih testiranja još uvek nisu obavljeni, Honda tvrdi da je Civic hibrid stvoren sa ciljem da potrošnja bude manja od 5 l/100 km po WLTP standardu, ali i da emisija CO2 bude manja od 110 grama.

Civic, hibrid Honda
Foto: Honda

Prvi put, Civic je opremljen sonarnim senzorima (četiri napred i četiri pozadi), a bezbednost putnika je poboljšana uz unapređeni kočioni sistem za ublažavanje posledica od sudara, asistenciju za održavanje vožnje u traci, kontrolu kočenja pri manjim brzinama, informacije o mrtvom uglu, nadzoru unakrsnog saobraćaja itd.

Bonus video: Bili smo na premijeri nove Honde HR:V u Beogradu

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar