Foto:Opel Automobile GmbH

Srećom, ne baš "nov" kao oni polovnjaci koje viđamo u domaćim oglasima, već je ovo jedan zaista besprekorno održavan primerak Opel Astre, koji zbog svoje izuzetnosti posle 600.000 pređenih kilometara dobija zasluženo mesto u Opel Classic muzeju.

Opel Astra G u karavan izdanju, iz 2003. godine i sa 1,7-litarskim dizel motorom od 80 KS vožena je svaki dan. Tačnije, vlasnik Hening Bart, zaposlen u Riselshajmu, do posla i nazad svakodnevno je prelazio 100 km. Kako kaže, bez nekih većih problema je dogurao do pola miliona pređenih kilometara i napominje da je ovu Astru za 5.000 evra kupio kada je na satu imala 100.000 km.

Foto:Opel Automobile GmbH

“Moja Astra za sve ove godine i tokom ovolike eksploatacije nije čak puno ni ostarila. Naravno, mnogo sam vodio računa o njoj, ali je zanimljivo da motor, menjač kao ni turbo-punjač nisu zahtevali posebnu pažnju, čak je i kvačilo i dalje originalno.”, ponosno ističe vlasnik, nakon 17 godina druženja sa ovom Astrom.

Ipak, sada je došlo vreme za rastanak, odnosno Bart svoju besprekornu polovnu Astru poklanja Opel Classic muzeju, gde će ovaj karavan sa 600.000 km na satu biti deo stalne postavke.

Bart je sebi kupio drugu Astru, lepo održavanu generaciju J sa dvolitarskim dizel motorom od 165 KS. Kako kaže, i sa njom želi da dostigne makar istu kilometražu kao i sa prethodnom.

Opel je nudio Astru G između 1998. i 2005. godine u sedam varijanti i sa 12 motora. Raspon snage kretao se od 65 do 200 KS. Tokom 2002. godine, gami se pridružila brza Astra OPC, sa 192 KS, a kasnije i sa 200 KS. Astra G je bila dostupna kao hečbek sa troja i petora vrata, kao sedan sa četvora vrata, zatim kao kupe, kabriolet, karavan i kao van. Skoro četiri miliona primeraka Astre G je sišlo sa proizvodne trake.

Foto:Opel Automobile GmbH

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare