Jači, dinamičniji, individualniji i ekskluzivniji - Brabusove dorade za novu Mercedes S-Klasu su podrazumevale povećanje snage na 500 KS, bolju aerodinamiku, točkove od 21 inča i ekskluzivni dizajn enterijera.
Nemački tjuner već je ponudio nekoliko opcija za poboljšanje performansi i izgleda najprestižnijeg konvencionalnog Mercedesa. Počevši od povećanja snage – Brabus B50 – 500 PowerXtra za model S500 4MATIC na 500 KS i 590 Nm najvećeg obrtnog momenta do nadogradnje pod nazivom PowerXtra D40 za dizel model S 400d koji je dobio dodatnih 40 KS i 50 Nm.
Kako piše Auto Klub, kod benzinca, zahvaljujući modulu 500 PowerXtra, koji je integrisan u elektroniku vozila pomoću plug-and-play tehnologije, donosi 65 konjskih snaga više i 70 Nm više od serijskog trolitarskog motora.
Dakle, umesto standardnih 435 KS, nakon prerade motora dostupno je okruglo 500 KS i obrtni moment od 590 Nm, koji je stalno dostupan između 1.800 i 5.800 o/min. To skraćuje vreme ubrzanja automobila na samo 4,7 sekundi. Najveća brzina ostaje elektronski ograničena na 250 km/h.
Kod modela S 400d 4MATIC posle Brabus dorade, šestocilindarski dizel motor ima snagu od 370 KS i proizvodi maksimalni obrtni moment od 750 Nm pri samo 2.500 o/min što osigurava sprint do 100 km/h za dvega 5,2 sekunde i najveću brzinu od 250 km/h. Naravno, inženjeri motora u fabrici sa sedištem u Bottropu, već rade na daljem podešavanju ostalih benzinskih, dizel i hibridnih modela nove Mercedesove S-klase.
Već se nudi i sportski, elegantno dizajnirani aerodinamički program, točkovi od 19 do 21 inča, spuštanje karoserije i ekskluzivne opcije za unutrašnjost. Sve komponente isporučuju se s jedinstvenom Brabus garancijom od 3 godine i do 100.000 kilometara. Uz sportski, elegantno oblikovani aerodinamični komplet, vlasnici nove S-Klase, koja je fabrički opremljena AMG Line paketom, mogu svoje vozilo da učine još uzbudljivijim.
Tako prednji spojler od Brabusa ne samo da poboljšava standardni izgled prednjeg kraja, već smanjuje i podizanje prednje osovine. Još upečatljivije lice čine još dinamičnijim nastavci za bočne usisnike vazduha u prednjem braniku, a tu su i integrisana nova LED svetla u odnosu na serijski model.
Dizajneri su takođe detaljno revidirali zadnji kraj. To uključuje sportski oblikovan deo za zadnji branik, koji može da se kombinuje sa opcionalno dostupnim crnim hromiranim oblogama izduvnih cevi u karakterističnom Brabus dizajnu. „Lip“ od karbonskih vlakana biće dostupan uskoro.
Utisak poboljšavaju i vrlo upadljivi Brabus monoblok naplaci od lakih legura dimenzija 19, 20 ili čak 21 inč, koji su prilagođeni novoj S-Klasi. Kovani naplatci od lakih legura „Platinum Edition“ u različitim verzijama dostupni su kao najekskluzivnija kombinacija točkova i guma. Kod modela na fotografijama postavljeni su naplaci od 21 inča sa gumama 265/35 ZR 21 na prednjoj i 305/30 ZR 21 na zadnjoj osovini, i čiji dizajn impresionira kombinacijom polirane površine sa crno lakiranim otvorima.
Sa Airmatic Sport-Unitom inženjeri su postigli sportski izgled i još agilnije upravljanje, naravno bez ograničavanja izvanredne udobnosti vožnje S-Klase. Zavisno od odabranog režima vožnje, moguće je „spuštanje“ do 25 milimetara.
Čisti luksuz i individualnost u enterijeru su posebna specijalnost Brabusa. Spektar ponude za novu S-Klasu kreće se od ulaznog praga s Brabus logotipima, koji su ili osvetljeni belom bojom ili menjaju boju u skladu s ambijentalnom rasvetom, do ekskluzivne unutrašnje opreme koja je prilagođena željama kupca do poslednjeg detalja i besprekorno je obrađena.
Enterijer je u dvobojnoj finoj koži u kontrastnim bojama porcelana i crne boje. To uključuje i instrument tablu, kao i centralnu konzolu. Da je velika pažnja posvećena detaljima pokazuju ne samo sedišta koja su perforirana milimetarskom preciznošću već i to što su ušivena u identičan dizajn kocke kao unutarašnji delovi obloga vrata.
Poseban akcentat je stavljen na hrom premaz svih prekidača i elemenata od ugljeničnih vlakana na instrument tabli i centralnoj konzoli. Opciono, dostupni su i setovi Brabus Signature Carbon, koji je razvijen ekskluzivno za novu S-Klasu.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare