Foto:Promo/Volkswagen

Volkswagen je objavio novu incijativu za uvećanje profitabilnosti brenda. Ipak, ovaj program donosi i neke žrtve, jer će nemačka kompanija prebaciti fokus sa modela koji se proizvode u malom broju primeraka na masovnu proizvodnju, što znači da su automobili poput Arteona spremni za penziju.

Kompanija iz Volfsburga nije objavila koje druge modele sa slabijom prodajom planira da pošalje u prevremenu penziju, ali su posebno istakli možda i najlepši automobil u njihovoj gami – Arteon.

Foto:Promo/Volkswagen

Plan Volkswagena je da uvećaju zaradu za oko 10 milijardi evra do 2026. godine, tako što će unaprediti efikasnost i smanjiti troškove. Kako tvrde čelnici Volkswagena, želja je da se profitabilnost duplira na 6,5 procenata, sa sadašnjih 3 posto.

Ovaj program ima za cilj da pojednostavi gamu Volkswagenovih putničkih modela i da učini proizvodnju efikasnijom. Šef brenda Thomas Schaefer je izjavio da će se kompanija fokusirati na manji broj osnovnih modela, a da će vozila koja beleže znatno manju prodaju poput Arteona biti ukinuta. „To će smanjiti kompleksnost naše ponude i doneti veći profit“, navodi Schaefer.

Foto:Promo/Volkswagen

Prema njegovom mišljenju, smanjenje broja varijanti znači i manji broj opcija konfiguracije. Kao primer je naveo novu električnu limuzinu ID7 koja ima 99% manje opcija konfiguracije u poređenju sa Golfom sedme generacije.

Proizvodnja vozila za Volkswagen, Seat, Cupru i Škodu, ali i komercijalna vozila će biti bliže usklađeni u pogledu efikasnosti, a već smo pisali o tome da će se mnogi modeli ove grupacije razlikovati isključivo po dizajnu.

„Optimizacija efikasnosti u proizvodnji će biti ključan faktor za razvoj i proizvodnju Volkswagenovog planiranog električnog vozila sa cenom od 25 hiljada evra koji će se proizvoditi u Španiji“, izjavio je Arno Antlitz, glavni finansijski direktor Volkswagena.

Bonus video: Saveti za prolećno sređivanje automobila

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare