Brabus, G-Klasa, Rocket
Foto: media.brabus.com

Ovo je možda i najekstremniji G63 koji smo ikad videli. Ovaj "tenk", koji je uz pomoć čarolije nemačkog tjunera postao raketa, zove se Brabus 900 Rocket Edition i do 100 km/h se lansira za 3,7 sekundi. Biće ih samo 25, a cena je očekivano visoka.

Pročitajte još:

Brabusova serija Rocket projekata sa razlogom nosi to ime. Bez obzira na to da li govorimo o modelu baziranom na Mercedes-AMG GT63 S ili onom na osnovi Mercedes-Benza S650, poznato je da Rocket serija nudi apsurdnu nadogradnju snage i fenomenalna ubrzanja.

Poslednji član Rocket serije koji dolazi iz Bottropa temelji se na onom što bismo smatrali najmanje očekivanim modelom Mercedesa-AMG. Pa, ipak…

Foto: media.brabus.com

Prerađena legendarna „kocka“ možda je i najekstremniji G63 koji smo ikad videli. Kako piše Auto Klub, Brabus ga zapravo opisuje „superautomobilom ograničene serije“, iako, očigledno nema nikakve veze sa stvarnom definicijom superautomobila.

Foto: media.brabus.com

Ipak, tjuning kompanija namerava da napravi samo 25 vozila Rocket serije, koja se zvanično zove Brabus 900 Rocket Edition. Svaki će koštati 571.270 evra sa PDV-om u Nemačkoj.

Ispod poklopca smešten je značajno prerađeni 4,0-litarski V8 motor povećane zapremine na 4,5 litara. Uz dorađene turbopunjače snaga sada iznosi okruglo 900 KS, a najveći obrtni moment je 1.250 Nm koji je elektronski ograničen na 1.050 Nm za zaštitu pogonskog sklopa.

Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket

U Brabusu kažu da veliko povećanje snage pretvara G63 u „rasni sportski automobil“, a čini se da i brojke to podržavaju.

Za sprint iz mesta do 100 kilometara na sat, 900 Rocket Edition stiže za samo 3,7 sekundi pre nego što postigne najveću brzinu od 280 km/h (elektronsko ograničenje). Iako pogonski sklop ima dovoljno snage da ide još brže, Brabus kaže da gume nisu sposobne za više.

Foto: media.brabus.com

Nećemo ulaziti u previše detalja o vizuelnim nadogradnjama – ima ih dosta, pa ih možete pogledati u fotogaleriji. Uglavnom, najupadljiviji su spojler na krovu, novi agresivniji branici, masivniji poklopac motora i gigantski 24-inčni točkovi koji su među najzapaženijim na jednoj G-klasi ikad.

Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket
Brabus, G-Klasa, Rocket Brabus, G-Klasa, Rocket

Pažnja posvećena završnoj obradi deluje neverovatno i u unutrašnjosti, sa finom crnom kožom na četiri individualna sedišta i ukrasi od karbonskih vlakana za instrument tablu, centralnu konzolu i obloge vrata. Uglavnom, raketa!

Foto: media.brabus.com

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare