Foto:BMW AG

Posetioci ove manifestacije biće u prilici i da isprobaju ovaj model u vožnji, u sklopu demonstracije tehnologije gorivnih ćelija, a BMW namerava da napravi ograničenu seriju koja će tokom sledeće godine poslužiti za testiranje i demonstraciju.

BMW iX5 Hydrogen u većini situacija proizvodi 170 KS, ali može da razvije i 374 KS za „posebno sportske manevre“, kako navodi bavarska kompanija.

U dva plastična rezervoara koja su ojačana karbonskim vlaknima može da stane oko 6 kilograma vodonika, dok je za dopunjavanje ovih rezervoara potrebno tri do četiri minuta.

BMW iX5 Hydrogen je baziran na modelu X5, ali određeni dizajnerski detalji poput okvira maske hladnjaka, delova točkova i zadnjeg branika u plavoj boji otkrivaju da se radi o verziji koju pokreće vodonik. Sami točkovi su veličine 22 inča i aerodinamički su optimizovani za manji otpor vazduha.

Foto:BMW AG

BMW veruje da dokle god se vodonik proizvodi putem obnovljive energije i ukoliko postoji dovoljno razvijena infrastuktura, ovo gorivo može biti rešenje za vožnju bez emisije štetnih gasova.

Foto:BMW AG

Ova kompanija takođe smatra da električna vozila sa pogonom na vodonik mogu da budu prisutna na tržištu zajedno sa baterijskim, a da će njihov značaj posebno biti važan u delovima sveta gde nema dovoljno punjača za električne automobile.

Bonus video: BMW Serije 2 Coupe u akciji

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar