Kada se prvi CLS pojavio pomerio je granice dizajna automobila. Sada je došlo vreme i za prvu restilizaciju u sredini životnog ciklusa treće generacije. Atraktivni kupe sa četvoro vrata, baziran na E-Klasi, već dugo "živi odvojeno" od biznis-limuzine, i to je prvi model na kom je predstavljen aktuelni dizajnerski smer svih Mercedes modela.
Blagi redizajn gotovo da bi mogao da prođe neprimećeno, ali poznavaoci će primetiti novine. Promenjeni su detalji na karoseriji i u kabini, a ispod poklopca motora svi dizelaši su elektrifikovani.
U ponudi su tri benzinska motora, snage od 299 do 435 KS, i tri dizela, od 194 do 330 KS. U evropske prodajne salone novi CLS stiže u julu, po ceni koja ne bi trebalo da se razlikuje od trenutnih, piše Jutarnji.
Po pitanju izgled spreda, branik ima novi, drugačiji oblik, a već od osnovne verzije CLS dolazi sa novim bočnim usisnicima vazduha koji zajedno sa hromiranom Panamericana maskom doprinosi izgledu kakav dolikuje ovom modelu.
Pozadi je promenjen branik, sada sa tamnim difuzorom, dok je profil automobila još dinamičniji zahvaljujući novim setovima alu-naplataka od 19 inča sa pet krakova.
Odabirom sportskog AMG Line Exterior paketa, odbojnici su još više sportski, a promenjen je položaj prednjih usisnika vazduha i rešetke hladnjaka, izveden u sjajnoj crnoj boji sa hromiranim aplikacijama. Izraženiji su i pragovi, pa je pozadi dodat mali spojler. Serijski CLS sa paketom AMG Line Exterior dolazi na 20-inčnim točkovima.
Unutra se glavne inovacije tiču opreme i, posebno mogućnosti prilagođavanja sedišta i površina novim dezenima presvlaka. Konzola se sada može odabrati sa elementima od orah drveta sa otvorenim porama ili u sjajnom dezenu drveta.
Trenutno najmoćniji CLS u ponudi, 53 4MATIC+ AMG, takođe ima koristi od ovog redizajna. I ovde se branik menja s novim detaljima u crnoj boji visokog sjaja i karakterističnom AMG rešetkom. Ram prozora je standardno satensko srebrni, ali uz AMG Night paket može biti i crni. Po želji se može birati i karbon, kao i tamni hrom.
Unutrašnjost je vrlo slična onoj u standardnoj verziji, osim kod AMG specifičnih presvlaka sedišta i upravljača.
Ispod poklopca motora CLS 53 4MATIC+ krije blagi hibridni šestocilindraš od 435 KS, sa integrisanim starter-generatorom koji, kada je potrebno, obezbeđuje dodatnih 20 KS i 250 Nm obrtnog momenta.
Menjač je provereni devetostepeni SPEEDSHIFT TCT 9G, a pogon je inteligentni na sva četiri točka. Oslanjanje je elektronski kontrolisano i, što se tiče načina vožnje, vozač može sam da bira brojne režime sve do „Race“ i „Drift“.
Dolaskom redizajna Mercedes-AMG je lansirao posebno ograničeno izdanje od 300 primeraka u „kašmir“ beloj ili „magno“ sivoj boji koje mogu biti i matirane.
Standardni su AMG Night i AMG Night II paketi koji uključuju sve crne estetske karakteristike umesto standardnih hromiranih. Paket Dynamic Plus takođe je standard, dok se unutra nalaze dvobojna crno/siva Nappa kožna sedišta, AMG karbonska obloga i sportski Nappa kožni upravljač sa crvenim štepom.
Što se tiče motora, tri benzinca koji su na raspolaganju ostaju skoro isti kao i do sada. Međutim, menjaju se dizeli, koji su sada svi blagi hibridi, elektrifikovani sistemom od 48 V.
Motori
CLS 220d 194 KS i 400 Nm, ubrzanje 7,5 s
CLS 300d 4MATIC 265 KS i 550 Nm, ubrzanje 6,4 s
CLS 400d 4MATIC 330 KS i 700 Nm, ubrzanje 5,2 s
CLS 350 299 KS i 400 Nm, ubrzanje 6,1 s
CLS 450 4MATIC 367 KS i 500 Nm, ubrzanje 4,8 s
CLS 53 4MATIC+ 435 KS i 520 Nm, ubrzanje 4,5 s
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: