Japanski Nisan planira da dodatno redukuje prisustvo u Evropi, pogotovo Istočnoj, kako bi nastavio da se fokusira na veća i profitabilnija tržišta.
Posle najave povlačenja japanskog brenda Micubiši iz Evrope, sada, prema izveštajima iz Japana, Nisan planira značajno da smanji distribuciju u čak 30 zemalja širom sveta, a od kojih je većina locirana u Istočnoj Evropi.
Značajan deo distribucije, ali i pojedine proizvodne pogone Nisan će prepustiti svom partneru Renou. Fabrika ovog proizvođača u Španiji obustaviće proizvodnju i biće pretvorena u skladište.
Ove mere predstavljaju još ranije najavljenu strategiju Reno-Nisan alijanse da se određeni proizvođači unutar grupe fokusiraju na određena tržišta.
To znači i smanjenje od 20% globalnih kapaciteta, kao i modela da bi se obezbedilo smanjenje troškova u naredne tri godine.
Uz to, Nisan očekuje da će zabeležiti rekordni gubitak u poslovanju, od preko 3,2 milijarde dolara za prethodnu fiskalnu godinu.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare