autobahn, ograničenje
Foto: Shutterstock/VanderWolf Images

Poslednjih nekoliko godina sve su glasniji zahtevi da se dodatno smanji maksimalna dozvoljena brzina, ali i uvede ograničenje brzine na pojedinim deonicama nemačkog Autobana. Ipak, ministar saobraćaja Nemačke je izjavio da takve mere nisu u planu.

Od bezbednosti u saobraćaju, preko smanjenja potrošnje energenata, pa sve do redukcije emisije štetnih gasova; brojni su razlozi zbog kojih su mnogi u Nemačkoj tražili od države da na pojedinim deonicama auto-puteva uvede ograničenje brzine.

Osim dela vladajuće koalicije, u promociju ograničenja uključile su se svojevremeno i neke poznate osobe, pa čak i vozač Formule 1 Sebastian Vettel.

Nemački ministar saobraćaja Volker Wissing sada je ublažio svaku sugestiju da bi ograničenje moglo uskoro da se uvede.

„Stil vožnje je lična odgovornost građana, sve dok drugi nisu ugroženi. Država bi tu trebala da se suzdrži. Visoke cene energenata već uzrokuju da mnogi ljudi voze sporije, a sa električnim automobilima ljudi se neće voziti tako brzo jer žele da uštede energiju u svojim baterijama“, rekao je Wissing za nemačke medije.

Kako prenosi Index.hr, Wissing naglašava da saobraćaj u Nemačkoj iz godine u godinu raste, a rast će se nastaviti i u budućnosti, pre svega jer drugi sistemi prevoza, poput železnice, nisu na sebe preuzeli potrebe prevoza. „Čak i ako se to ne sviđa svima: biće više saobraćaja na nemačkim putevima i moramo da se nosimo sa tim. U suprotnom, ekonomija će uskoro stati, a mi ćemo izgubiti radna mesta“, zaključuje Wissing.

Bonus video: Zašto ne znamo da postavimo trougao i vredi li Renault Clio kao hibrid?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar