Kao jedina redakcija iz čitave Srbije Nova.rs je dobila ekskluzivnu priliku da u dalekoj Južnoj Africi učestvuje u međunarodnim test-vožnjama verovatno najkontroverznije BMW Serije 7 do danas. I odmah da kažemo da nova "sedmica" nikada pre nije nudila ovo što nudi danas, pa je ovaj test započet sa zadnje klupe, oprostite, sa zadnje fotelje, a u videu iznad saznajte i zašto. I da - pogledajte kako izgleda voziti lađu od gotovo 3 tone sa desnim volanom u tzv. levom saobraćaju.

Južna Afrika je daleko, prelepa je i ogromna. Mi smo bili u Kejptaunu, gradu od skoro 5 miliona stanovnika, gde je nezaposlenost gotovo 50%, samim tim siromaštvo i kriminal su dva najveća problema s kojima se suočava ova prelepa zemlja. Istoriju svi dobro znamo, pa ne moramo ovde da širimo priču.

Nova BMW Serija 7, u svom svom sjaju, tamo je zasenila sve odreda – od prolaznika, vozača, preko hotelijera, do nas malobrojnih automobilskih novinara koji su se našli na ovom zaista ekskluzivnom putovanju.

U Južnoj Africi vozi se levom stranom, a volan je smešten desno. Koji je od ova dva „problema“ veći, kada dolazite iz zemlje u kojoj važe druga pravila, saznaćete u videu na početku teksta, gde smo ujedno preneli naše prve utiske o najprestižnijoj „sedmici“ ikad, za koju s pravom možemo da kažemo da je postala Rolls-Royce.

Nikad je veća, nikad luksuznija i nikad spremnija da se uhvati u koštac sa opakim rivalima u tzv. „šoferskoj klasi“. Da li je bolja od njih (znate na koga se misli), kakav to bioskop nudi pozadi i kako izgleda na prelepim putevima i u nestvarnoj prirodi Južne Afrike, pogledajte iznad u ekskluzivnom videu.

U ovoj epizodi naše automobilske emisije „Vožnja sa Tinom i Nebojšom“ spremili smo i savete za vozače, pa dajemo odgovor na pitanje kada to tokom zime ne smemo da peremo automobil.

Bonus video: Vozili smo BMW M240i – džepna raketa