Foto: BMW

Najveći model bavarske kompanije dobio je redizajn za modelsku godinu 2023. Veliki SUV dobio je novi izgled prednjeg dela, blago izmenjen zadnji deo, ali i modernizovanu unutrašnjost. Šef dizajna BWM-a Domagoj Dukec je u intervjuu za BMWBlog objasnio stilske promene.

Najznačajnija promena izgleda prednjeg dela jeste svetlosna grupa koja je podeljena na dva dela. Prema Dukecu, ova dizajnerska promena je pružila BMW-u više slobode prilikom kreiranja novog izgleda automobila.

Glavna svetla su funkcionalna i moraju da ispune određene standarde, što ograničava ono što dizajneri mogu da urade, ali LED dnevna svetla su drugačija. Ona sada daju više slobode prilikom kreiranja identiteta brenda, jer se više stilskih elemenata može smestiti u gornji deo, dok su funkcionalni detalji nalaze u donjem delu. Redizajnirani BMW X7 ima još nekoliko bitnih promena.

Bavarska kompanija je želela da maska hladnjaka izgleda manje nego kod odlazećeg modela, ali fizički nije manja. Promena je vizuelna, jer nova maska ima iste dimenzije, a pored toga je opciono i osvetljena. Zadnji deo je doživeo nešto blaže izmene, kao što su zatamnjena zadnja svetla i novi hromirani detalji.

BMW je takođe povećao i točkove, pa najveći sada imaju 23 inča umesto 22 inča kod verzije pre redizajna.

Foto: BMW

Unutar kabine ima dosta promena. Redizajnirani X7 je dobio veliki zakrivljeni ekran poput onog kod modela iX. Ovaj novitet znači da sada ima manje fizičkih komandi nego pre, a tehnologija je unapređena sa novim sistemom iDrive osme generacije. BMW X7 takođe ima i novu instrument tablu, nove otvore ventilacije i još nekoliko manjih promena.

Foto: BMW

U video snimku se ne priča o snazi, ali agregati kod osvežene verzije dolaze u vidu blagog hibrida. Povećana je i snaga, pa tako sad verzija xDrive40i ima 47 konjskih snaga i 70 Nm više od prethodnika, tačnije 380 KS i 520 Nm. Unapređen je i dizelski agregat koji kod verzije xDrive40d sada razvija 352 KS i 700 Nm. Najsnažnija verzija sada ima oznaku M60i i pokreće je 4,4-litarski V8 motor sa istim sistemom blagog hibrida, ali je snaga ostala ista kao pre ove promene – 530 KS i 730 Nm.

Foto: BMW

Ovaj najveći SUV je perjanica BMW-a, a redizajn bi trebalo da mu pomogne da se istovremeno odvoji od konkurencije i da zabeleži odlične prodajne rezultate. Koliko će se novi dizajnerski rečnik bavarske kompanije svideti kupcima, ostaje da vidimo.

Bonus video: Pazi, trotinet! Električni BMW i4 i mala-velika Toyota Aygo X

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare